miehen törkeä käytös-mikä syynä??
mies alkoi sen kaverin ollessa kylässä huutaa mulle, koska laitoin liikaa ruokaa :-( sanoi että "sä oot kyllä ihan vajaa näissä ruoka-asioissa".
Ja näin käy aina kun joku sen tuttu on samoissa tiloissa, eli alkaa ilkeä vittuilu ja un solvaaminen, mies myös tykkää kehuskella huora reissuilla ym. Siis esim että hän kyllä lähtee sellaselle seksimatkalle thaikkuihin....
mitä mieltä?miksi joku käyttäytyy noin??
Kommentit (7)
jotain lapsuudenkodista opittuja tapoja? Vie mies terapiaan jos aiotte yhdessä jatkaa. Toivottavasti teillä ei ole lapsia kuulemassa noita juttuja.
Joko narsisti tai muuten häiriintynyt.
kerralla sano kaverin kuullen, että kunpa kerrankin saisit isoa munaa ja taidatpa lähteä munan metsästykseen viikonlopuna kavereiden kanssa.
Tai miksi et vaan huuda sille siinä kaverin kuullen, että mikä helvetti sitä vaivaa? Haukut sen pystyyn, vätykseksi, saamattomaksi nössöksi, joka ei saisi tolla prinssinakilla edes muuta pillua kun maksullista.
Hirveetä, miten sä kattelet tollasta ukkoa. En voisi edes kuvitella, että mun mies sanoisi musta mitään negatiivista kommenttia kavereiden kuullen. Ei koskaan hauku tai nöyryytä mua silloinkaan, kun ollaan kahdestaan. Kyllä parisuhteen pitää perustua keskinäiselle kunnioitukselle.
..