Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miehen törkeä käytös-mikä syynä??

Vierailija
27.08.2010 |

mies alkoi sen kaverin ollessa kylässä huutaa mulle, koska laitoin liikaa ruokaa :-( sanoi että "sä oot kyllä ihan vajaa näissä ruoka-asioissa".

Ja näin käy aina kun joku sen tuttu on samoissa tiloissa, eli alkaa ilkeä vittuilu ja un solvaaminen, mies myös tykkää kehuskella huora reissuilla ym. Siis esim että hän kyllä lähtee sellaselle seksimatkalle thaikkuihin....

mitä mieltä?miksi joku käyttäytyy noin??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
2/7 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain lapsuudenkodista opittuja tapoja? Vie mies terapiaan jos aiotte yhdessä jatkaa. Toivottavasti teillä ei ole lapsia kuulemassa noita juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiakin on 3

ap

Vierailija
4/7 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko narsisti tai muuten häiriintynyt.

Vierailija
5/7 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerralla sano kaverin kuullen, että kunpa kerrankin saisit isoa munaa ja taidatpa lähteä munan metsästykseen viikonlopuna kavereiden kanssa.

Tai miksi et vaan huuda sille siinä kaverin kuullen, että mikä helvetti sitä vaivaa? Haukut sen pystyyn, vätykseksi, saamattomaksi nössöksi, joka ei saisi tolla prinssinakilla edes muuta pillua kun maksullista.

Hirveetä, miten sä kattelet tollasta ukkoa. En voisi edes kuvitella, että mun mies sanoisi musta mitään negatiivista kommenttia kavereiden kuullen. Ei koskaan hauku tai nöyryytä mua silloinkaan, kun ollaan kahdestaan. Kyllä parisuhteen pitää perustua keskinäiselle kunnioitukselle.

Vierailija
6/7 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän tämä kertoo?

Vierailija
7/7 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoon vaan