42v ja vahinkoraskaus
Onko täällä muita, joille on käynyt "vanhoilla päivillä" köpelösti - ehkäisy pettänyt. Miehen kanssa oltu naimisissa 16 vuotta, lapsia kolme joista nuorin nyt aloitti koulun ja menossa rv 7. Voihan p***. Fiilikset ihan sekaisin että mitä tehddä. Miten tällainen vanha lehmä ylipäänsä voi tulla raskaaksi ihan nurkan takaa...???!!
Kommentit (16)
42v--et kai tosissasi meinaa synnyttää sitä?
Harmi, ettei hormonikirukka oikein voi pettää
Täällä neljättä oottava (rv 39+2) 41 vuotias.
Tosin ei silleen mikään "vahinkokaan"
Minä (39v) vaan toivoisin olevani raskaana. Menkat vaan alkoi taas tänään. Perkele.
38-v, toisen haluttuna 42-v ja olen alkanut kuumeilemaan kolmatta, nyt 44-v.
Ehkäisy petti, oltiin molemmat 42-v. Mä olin ihan paniikissa, kun tajusin, miten on käynyt. Olin valmis aborttiin, mutta onneksi mies sai käännettyä mun pään. Kuopus on jo 8-vuotias, ihana terve lapsi.
elekee mummot tehkö lapsia :DD Lapset kärsii vanhoista vanhemmista..
elekee mummot tehkö lapsia :DD Lapset kärsii vanhoista vanhemmista..
Vauvan kanssa kun isommat on koulussa:)
Vauvan kanssa kun isommat on koulussa:)
t: se 41 v loppusuoran odottaja
Mielestäni monet vanhat äidit on paljon parempia, kuin nuoremmat.
Tykkäävät olla kotona ja viettää perheen kanssa aikaa.
Nuoremmat äidit taas haluaa juhlia, lapset hoidetaan mummolassa ja muutenkin ne omat menot painaa vaakakupissa enemmän.
T. Perheeseen sitoutunut vanha äiti, joka ihmettelee monen 30v. äidin sitoutumista lapseensa.
ystäväni äiti 43 kun synnyimme. Oikein kivat mutsit meillä oli, vaikka tietty murrosiässä ne oli tyhmiä. Mutta niinhän ne on kaikki. Vanhus:
äitini sai minut ollessaan 21 - v. Ja voi hirvitys kuinka murrosiässä häpesin VANHAA äitiäni! Eli äiti on hävettävä murkkuiässä, oli hän vanha tai nuori.
Itse sain esikoiseni 38-v, toista kuumeillaan. Ei lapsi ainakaan vielä (ekalla) ole osoittanut mitään mielenosoitusta vanhoista vanhemmista. Ja vaikka äiti on vähän ylipainoinenkin, ja joku kaveri oli sanonut äitiä pulleaksi, niin lapsi puolustaa kiivaasti, ettei se mikään pullea hänen mielestään ole.
Mä veikkaan että lapset on pääsääntöisesti murkkuikää lukuunottamatta tyytyväisiä vanhempiinsa iästä tai ulkonäöstä huolimatta.
Täytän kuukauden kuluttua 42. Tää on kyl ihan alussa ,joten ei viel tiedä miten tässä käy...
Harmi, ettei hormonikirukka oikein voi pettää :( Meilläkin kolmesta kuopus aloitti nyt koulun ja voisin mainiosti hoidella vauvaa. Vaan ei mies halua. Tsemppiä sulle, vauva on varmasti ihana, koko perhe osaa hoitaa ja nauttia siitä!