Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen käytös - en osaa tulkita

Vierailija
27.08.2010 |

eli on mies, jonka kanssa on ollut säpinaa, sähköä ilmassa ei muuta. Olemme työn kautta tekemisissä ja aina virallisissa kuvioissa. Ihmetyttää miehen käytös, kun jos osaan yhtään tulkita häntä, niin on kiinnostunut minusta, mtuta sitten kerran, kun jouduimme olemaan kahdestaan oli ihan hermona mun seurassa ja sen jälkeen kun taas tavattiin todella töykeä ja ylimielinen mua kohtaan =/. En vain tajua ja nyt alan jo epäröimään olenko tulkinnut olleenkaan oikein. Juu, ja siis olemme molemmat varattuja ja en kaipaa moraalisaarnoja. Kommenttia!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt sitä hävettää.

Vierailija
2/6 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi järkiinnyin ja aloin itse töykeäksi ja lopetin haihattelun. Koskaan en saanut tietää miksi käyttäytyi juuri noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä aiemmin eräänlaisen aloitteen vaikkakin humoristisesti, niin kuitnekin ja se vain jäi sitten eli odottiko,e ttä otan sen tiimoilta yhteyttä mitä en tehnyt, kun oli niin epämääräinen aloite ja muutenkin olemme molemmat varattuja jne. Olisko sitten hävennyt vai mistä lie johtuu..

Vierailija
4/6 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-rakkaus ja sitoutuminen onkin toinen juttu.

Ehkä hän onkin kiinnostunut mutta järki sanoo ettei kannata kun olette kerran varattuja. Kannattais sinunkin kuunnella järkikultaa jos sellainen löytyy.

Vierailija
5/6 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-rakkaus ja sitoutuminen onkin toinen juttu.

Ehkä hän onkin kiinnostunut mutta järki sanoo ettei kannata kun olette kerran varattuja. Kannattais sinunkin kuunnella järkikultaa jos sellainen löytyy.

Sitähän tässä olenkin kuunnellut, jos en olisi kuunnellut, niin olisin itse tehnyt jo aloitteen aikapäivä sitten vai mitä? Eli järkeä tässä on ollut koko ajan

Vierailija
6/6 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle mitä ajattelee ja hermostuneisuus näytti sen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi