Kannattaako lukea miehen ja hoitonsa väliset viestit?
Miehelläni oli suhde toiseen naiseen. Suhde ohi ja me EHKÄ yritämme vielä jatkaa.
Minulla olisi mahdollisuus lukea heidän välisensä tekstarit ja sähköpostit. Kannattaako? Osan olen jo lukenut ja niistä tuli todella surkea olo.
Pystynkö sen jälkeen unohtamaan enää mitään? Vai kannaattaako antaa asian olla?
Toisaalta haluan tietää, miten asiat menivät. Vaikeaa tämä on.
Kommentit (26)
kannattaisi lukea ja millä ei? Mitä hyvää seuraisi siitä (tulevaa ajatellen), että luen? Entä mitä huonoa?
Siis toipumista ajatellen.
ap
mieheni ei halunut tietää mitään ja halusi heti seksiä kuin kerroin..vähän reppana on mieheni muutenkin :(
Tottakai uteliaisuuttaan sitä haluaisi tietää, mutta kuten joku mainitsikin antaako se sinulle mitään. Sitäpaitsi et voi tietää kuinka tosissaan miehesi näitä juttuja kirjoitteli. Joskus sitä tulee vähän liioteltua.
Plus miehen suhteella ei ole mitään merkitystä sinuun. Olen tvtä ennenkin sanonut, mutta sinun tekemiset tai tekemättä jättämiset eivät ole osasyy suhteeseen.
Olet ihana tsemppiä sinulle!
En voi ymmärtää naisia jotka ottavat kaiken vastaan.
Teki mies mitä tahansa sitä ymmärretään.
On se vaan niin ihana kun on mies rinnalla, minkälainen mies tahansa.
Ja miehet nauttii kun saavat kaiken ja pääsevät helpolla.
Säälittävää..
on todennäköisesti selvästi enemmän haittaa kuin hyötyä. Kun tiedät tarkasti, mitä kaikkea on tapahtunut, pyörii se mielessäsi pitkään ja vaivaa tosi paljon. Mielikuvat ovat selvästi vahvempia, kun niiden taustalla on täsmällistä tietoa pikkuasioista.
että mä ainakin lukisin. Ja raivostuisin lisää...
mutta jos kyse oli pidemmästä "suhteesta" niin lukisin! Ja syy miksi lukisin olisi se, että tahtoisin tietää kaiken. Ja syy miksi tahtoisin tietää kaiken on se, että JOS edes miettisin jatkavani suhdetta tahtoisin tietää enemmän miehen syrjähypystä, koska sitä kautta saisin selville myös sitä onko suhteella edellytyksiä jatkua.