Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasketaanko viikonloput mukaan kvtes:n mukaiseen vuosilomaan?

Vierailija
05.05.2010 |

Eli jos haen lomaa ajaksi 2.7.-2.8., kuluttavatko siinä välissä olevat viikonloput lomapäiviä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ollaan siis kvtes:n alaisia.

Vierailija
2/5 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sun kannattaa hakea lomaa 5.7. alkaen 20pvää ja pyytää edellinen vkl vapaaksi. Fiksu listan tekijä laittaa sen lomaa edeltävän vkl:n vapaaksi automaattisesti, mutta jos teillä ei tiedetä edes miten loma lasketaan, kannattaa varmasti toivoa sitä vapaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KVTES sattuu olemaan lähes ainoa sopimus, jonka mukaan lauantaita EI LASKETA mukaan vuosilomaan.

Eli siinä mielessä on HARVINAISUUS. Normaaleissa yksityisen sektorin työehtosopimuksissa lomaviikkoon kuluu aina 6 lomapäivää.

Ja sun kannattaa hakea lomaa 5.7. alkaen 20pvää ja pyytää edellinen vkl vapaaksi. Fiksu listan tekijä laittaa sen lomaa edeltävän vkl:n vapaaksi automaattisesti, mutta jos teillä ei tiedetä edes miten loma lasketaan, kannattaa varmasti toivoa sitä vapaaksi.

Vierailija
4/5 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse olin nuorena kunnan palveluksessa, niin lauantait laskettiin lomapäiviksi. Nyt olen joitakin vuosia taas ollut kunnalla eikä ole enää tänä aikana laskettu.

Vierailija
5/5 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei lasketa lauantaita mutta musta sunnuntait laskettiin eli jos viikon pois töistä niin menee 5 vai 6 lomapäivää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän