Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies heittää aina käytetyt kortsut wc-pyttyyn

Vierailija
27.08.2010 |

eikä suostu niitä roskikseen viemään vaikka kuinka olen sanonut ettei niitä vessanpyttyyn saa heittää.

Kunnon perusteluita tälle vessanpyttyyn laittamisella ei ole, kerran sanoi että tekee näin siksi ettei kukaan tonkisi roskista hänen siemeniään ja laittautuisi paksuksi ( :D )

Pitäisköhän alkaa kieltäytyä seksistä, kunnes kortsut on pytyn sijasta roskiksessa...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työllistettynä siis. Ja joutui mm purkamaan niitä patoja mitä kortsut ja vanupuikot kasasi pumppaamolle. Sen jälkeen ei ole ainoatakaan kortsua pyttyyn heittänyt :D

Vierailija
2/7 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä kyllä, mutta miehelle ylivoimaista.

saisinkohan mieheni sinne vesilaitokselle työharjotteluun :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä kyllä, mutta miehelle ylivoimaista.

saisinkohan mieheni sinne vesilaitokselle työharjotteluun :D

ap

jaa-a, ainahan voi koittaa :D Lisäksi miestä hymyilytti pitkään keikka kun menivät setviään jonkun ns " vanhan piian" tukkeutunutta kaivoa. Siis hälllä oli omat kaivot pihalla. Ja jokunen "kumiankka" kellui kaivossa :D :D

Vierailija
4/7 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän alkaa kieltäytyä seksistä, kunnes kortsut on pytyn sijasta roskiksessa...

Kyllä! Hyvä idea! Opeta miehesi tavoille!

Vierailija
5/7 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä saa kunnon tuntumaa mies eikä nainen.

Paljasta sen olla pitää.

Vierailija
6/7 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa-a, ainahan voi koittaa :D Lisäksi miestä hymyilytti pitkään keikka kun menivät setviään jonkun ns " vanhan piian" tukkeutunutta kaivoa. Siis hälllä oli omat kaivot pihalla. Ja jokunen "kumiankka" kellui kaivossa :D :D

t. tietämätön

Vierailija
7/7 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin heitti mun kaverikin avokkinsa kanssa kunnes pönttö meni tukkoon. Paikalle kutsuttu ammattimies oli hieman pitkään katsonu kaveriani ja hänen miestään ja pitänyt pienehkön puhuttelun siitä kuinka käytettyjen ehkäisyvälineiden paikka on roskiksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän