Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko hullu, jos sijoitan 300 euroa talvitakkiin?

Vierailija
27.08.2010 |

Takki on sen värinen ja mallinen, josta olen haaveillut jo vuosia.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat sen saman takin paljon halvemmalla kun talviale alkaa joulun tienoilla...

juuri Sinun kokoasi ei enää ole jäljellä. Ei kannata ottaa riskiä, jos takki on juuri se oikea.

Vierailija
22/28 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten.

Itse en laita noin paljoa rahaa mihinkään takkiin, korkeintaan laskettelupukuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa sijoittaa - on koko pukeutumisen runko. Itse olen "köyhänä" panostanut juuri syys-talvipukeutumisessa laadukkaaseen takkiin - kun sen vetää päälle, on aina hyvä fiilis lähteä liikeelle. Jos onkin kivat kledjut alla, mutta rotsi huono, niin menee koko päivä pilalle.

Eikä 300 ole takista hinta eikä mikään. Ja jos et ole jojo-laihtuja-lihoja, niin takki mennee monta vuotta.

Vierailija
24/28 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostat halvemman ja sit pari vuoden päästä taas halvan ja tulee lopulta saman hintaiseksi.

Vierailija
25/28 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteesta kun talvitakista tai -kengistä, sanoisin että ei kannata. Mutta Juuri kunnolliseen takkiin KANNATTAA panostaa.

Oletan että kyse on villakangastakista? Moni halpaketju kuten H&M ja Seppälä ym. myyvät "villakangastakkeina" takkeja jotka ovat herra ties mitä polyesteria, villaa ehkä on muutama kymmenen prosenttia. Siitä syystä takki nyppyyntyy, ja mikä tärkeintä: se ei ole mukava päällä.

Kunnollinen villakangastakki on oikeasti villaa, ja siksi se ei nyppyynny, pitää kylmällä lämpimänä mutta toisaalta jos leudompi päivä siinä ei ole kuuma.

Kannattaa siis katsoa että takki on oikeasti VILLAkangastakki, tarkistaa saumat ja muut ompeleet että ovat kunnolla ommellut ja jos takin ei malli ei ihan pintamuodin mukainen ole ja ennekaikkea jos SINÄ PIDÄT takista, niin osta ihmeessä!!! :)

Laadukas villakangastakki pysyy uuden veroisena ainakin sen 10vuotta (yleensä paljon pidempää!) eli jos lasket että takki käytössä 10-vuotta hintaa vuotta kohden jää vain 30€ ja jo viiden vuoden käytällä sen vuosihinta olisi 60€, mikä ei ole ollenkaan ole paha hinta takista. Maksaahan jo moni laaduton halpistakkikin sen liki 100€ (ja kestää yhden vuoden hyvänä)

Vierailija
26/28 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin maksaa takista 300€.

Vierailija
27/28 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin hullu jos et osta - siis jos olet etsinyt sellaista monta vuotta.

Alle kolmellasadalla ei kyllä saa laadukasta takkia mistään (jos ei ihan järjetön tuuri käy jossain alessa).

Vierailija
28/28 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

villakangastakin. En mä ole ostamista katunut, takki on hyvä, ajaton ja kestää.