Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua toista lasta

Vierailija
27.08.2010 |

Keskusteltu on, ei halua minä haluaisin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miksi sinä haluat?

Vierailija
2/8 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei halua koska mun terveys melko huono ja koska talous ei kesteisi toista lasta ja nyt jo ahdas meidän mökkimme eikä varaa isompaan taloon ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ovatko molemmat ihan ehdottomia? Saattaa jäädä jälkeenpäin vaivaamaan jos antaa toiselle periksi, jos sitten vanhempana miettii että olisin halunnut lisää lapsia mutta kun suostuin miehen vuoksi... saattaa aiheuttaa katkeruutta. Ihan samalla tavalla tietysti mies voi katkeroitua jos sinun takiasi suostuu hankkimaan lisää lapsia. Jos molemmat on ehdottomia kannattaa ehkä miettiä sitä yhdessäoloa... kannattaisiko etsiä kumppani jolla on samanlaiset tulevaisuuden suunnitelmat.

Vierailija
4/8 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailmantähteyteen johtavan laulajan uran kanssa. Ikävää, mutta aina elämässä ei saa, mitä tahtoo.

Vierailija
5/8 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun terveydentilasi ja taloudellinen tilateenne. Mutta onko nuo asiat kiveen kirjoitettuja? Onko tulevaisuudessa mahdollista, että nuo seikat paranisivat? Jos lykkäätte vauvatoivetta myöhemmäksi?

Vierailija
6/8 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ovatko molemmat ihan ehdottomia? Saattaa jäädä jälkeenpäin vaivaamaan jos antaa toiselle periksi, jos sitten vanhempana miettii että olisin halunnut lisää lapsia mutta kun suostuin miehen vuoksi... saattaa aiheuttaa katkeruutta. Ihan samalla tavalla tietysti mies voi katkeroitua jos sinun takiasi suostuu hankkimaan lisää lapsia. Jos molemmat on ehdottomia kannattaa ehkä miettiä sitä yhdessäoloa... kannattaisiko etsiä kumppani jolla on samanlaiset tulevaisuuden suunnitelmat.

Mies kuitenkin erittäin hyvä aviomies ja isä ja rakastan häntä suuresti. Lisäksi mulla jo niin paljon ikää että takuulla en näin hyvää miestä uutta löytäisi jos edes miehen löytäisin. Täytyy tyytyä yhteen lapseen.

Vierailija
7/8 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun terveydentilasi ja taloudellinen tilateenne. Mutta onko nuo asiat kiveen kirjoitettuja? Onko tulevaisuudessa mahdollista, että nuo seikat paranisivat? Jos lykkäätte vauvatoivetta myöhemmäksi?

Mulla ikää jo 37v että eipä tässä oikein voi lykätä lapsen tekoa.

Vierailija
8/8 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sanoit, että terveytesi on huono? Onko taloudellinen tilanne kenties jonkun vuoden päästä parempi (esim. nyt opinnot kesken, lomautuksia, toinwen hoitovapaalla tms.)? Vähän vaikea tuohon on nimittäin sanoa mitään, jos ei tarkemmin tiedä teidän tilannetta. Joskus tilanne voi näyttää ihan toiselta jo parin vuoden päästä. Ehkä miehesi voisi haluta myöhemmin, kunhan saatte muita asoita ensin kuntoon?

Jos ei mitään tällaista toivoa ole, niin sitten on pakko miettiä nykyisen elämän huonoja ja hyviä puolia. onko teillä muuten toimiva suhde? Huolehditteko kumpikin lapsestanne ja onko hän onnellinen? Jos näin on, olisin tilanteessasi kiitollinen siitä, mitä minulla on ja yrittäisin keskittyä siihen. Mutta jos suhteessa muutenkin jotain pahasti vialla ja olet jatkuvasti tyytymätön/onnheton, sitten harkitsisin eroa ja EHKÄ sitten olisi vielä mahdollista saada lapsia jonkun muun kanssa. Tosin eihän valmiiksi huonoon suhteeseen kannattaisi lisää lapsia tehdäkään, vaikka toinen suostuisikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi