Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten uskallatte tilata netistä?

Vierailija
27.08.2010 |

Piti tilata jotain vaatteita, mut netissä kysyttiinkin sotua. En sit uskaltanutkaan tilata. Miten ihmeessä uskallatte laittaa nettiin oman henkilötunnuken? Olenko mä vaan nynny?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan vain luotettavilta, tunnetuilta nettikauppiailta.

Etkö itse ennemmin ihmettele miten nettikauppiaat uskaltavat myydä? Jos ei ihminen uskalla antaa nettikaupalle edes sitä sotua että voidaan tarkistaa luottotiedot, niin en kyllä kelpuuttaisi itsekään asiakkaaksi.

Oikeasti se hetu-on vain tuota luottotietojen taristamista varten jos tilaat tuotteet laskulle. Sitä ei kysytä jos maksat tuotteet heti nettipankissa tai luottokortilla.

Vierailija
2/5 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan yleensä isommista ja tunnetuista nettikaupoista, joten ei ole ollut ongelmia. Hyvä palvelu ja yleensä nopea toimitus.

Viimeksi olen käyttänyt saksalaista Papiton-nettikauppaa ja tosi hyvä ja nopea palvelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan yleensä isommista ja tunnetuista nettikaupoista, joten ei ole ollut ongelmia. Hyvä palvelu ja yleensä nopea toimitus. Viimeksi olen käyttänyt saksalaista Papiton-nettikauppaa ja tosi hyvä ja nopea palvelu.

Mä maksan tietty luottokortilla, joten on turvallista :)

Vierailija
4/5 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan luottokortilla, se on turvallisin tapa.

Vierailija
5/5 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti ihan kotimaisesta nettikaupasta tilata laskulle, joten siksi varmaan kysyttiin tota sotua. Saakohan noista tilattua luottokortilla? Mut kun se kortin numeron antaminenkin tuntuu jotenkin riskaabelilta. Taidan olla kyllä vähän outo.