Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko huomanneet pienten poikien äidit, että

Vierailija
27.08.2010 |

vaatekaupoissa on huomattavasti enemmän vaatevalikoimaa pienille tytöille kuin pojille. Eräässäkin kaupassa alennusmyynneissä oli monta rekillistä vaatteita tyttövauvoille halvalla ja pojille vain muutama hassu vaate.

Nyt syksyn tullen olisi kiva ostaa pojalle jotain lämmintä ja suloista, mutta en tunnu löytävän oikein mitään. Käväisin sitten "tyttöjen puolella" vaatekaupassa ja kas kas siellä oli vaikka minkälaista legginsiä, liiviä, liivihametta, neuletta ja puseroa. Pojille samaisessa kaupassa vain muutamanlaista vaatetta erivärisinä.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen manannut samaa asiaa koko ajan, joka kaupassa sama juttu, jos poikien vaatteita on edes lähes saman verran kuin tyttöjen ne on rumia, ruskeaa, mustaa ja harmaata.. Ei sovi pienelle söpölle vilkkaalle pojalle.. Ja he itse kun tykkäävät katsella kivoja kuvia, vaikka eläimiä tai autoja, niitäkään ei tahdo löytyä. Koot aina loppu.

Vierailija
62/65 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläkin vasta 3kk on oransseja, valkoisia, vihreitä, ruskeita, raidallisia, keltaisia, sinisiä, turkooseja jopa tummanpunaisia vaatteita. Aivan ihania kaikki ja pojalle sopivia, ei siis ollenkaan tyttöjen hörhelöitä.

Mut uskon että myöhemmin kyllä voi olla vaikea löytää mitään kivaa... kuitenkin oloen löytänyt monoia nettikauppoja joissa aivan ihania pojille, eli niitä sitten vaan käyttämään eikä vilkaisuakaan kauppojen rekkeihin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen vaatteista varmaan noin puolet ovat poikien osastolta, koska ne ovat neutraalimpia ja paremmin yhdisteltävissä.

Vaatteet hankimme Stockmannilta, Po.P:sta, Zarasta, Lindexiltä, H&M:lta, Jesper Juniorista, eri nettikaupoista, Name It:sta, Ellokselta, Marimekosta.

Tyttöjen vaatteissa on monesti frilloja, rypytyksiä, glitteriä, perhosen/kukan/prinsessan/balettitanssijan/ties minkä söpistyksen kuvia. On meillä jotain tällaistakin, mutta tykkäämme enemmän unisex-vaatteista kuin noista prinsessaunelmista. Ja huom. olen itse ihan tyttömäinen ollut aina eli en mikään poikatyttö, vaan mm. tanssinut balettia noin 15 vuotta. Eli tylliunelmat on tuttuja, mutta ei ne oikein arkivaatteiksi sovi.

Tyttöjen kengät ovat lähes aina pinkkiä tai lilaa nahkaa. Joskus punaista. Niitä ei voi yhdistellä eri värisiin vaatteisiin. Siksi meidän kengät ovatkin poikien osastolta. Siistejä kävelykenkiä on mm. Eccolla ja Kavatilla. Kavatin kenkiä myy mm. Ellos ja siellä on usein näitä koodikampanjoita, joten tuotteita saa hyvillä alennuksilla.

Nyt talvihaalariksi hankimme tytöllemme Ticketin poikien malliston haalarin, koska se oli neutraalimpi. Kohta tyttömme alkaa olla siinä iässä, että alkaa itse vaikuttamaan ostopäätöksiin. Tyyli voi silloin muuttua, mutta vanhemmat kyllä vastaavat vielä vaate- ja kenkähankinnoista.

Vierailija
64/65 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scotch & Soda :lta

Ovat mielestäni kivan näköisiä.

Olen huomannut samaa, että kaupoista ei löydy pojille mitään. Niinpä ostan minäkin netistä.

Vierailija
65/65 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja vaatteita on vähän tarjolla. Yritäpäs etsiä pojille sopivaa kirpputorilta. Jos ei niin kovin tarkka ole pukeeko poikansa vaaleanpunaisiin vai ei niin löytyyhän niitä.

Poikia on ilmeiseti enemmän, pojat kuluttavat vaatteensa tehokkaammin, pojille tehdään vähän vaatteita. Kaipaisin vaatteita, jotka ovat neutraaleja (eli ei vaaleanpunaista) sopisivat sekä tytöille, että pojille, perheissäkin olisi helpompi kierrättää.