Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko huomanneet pienten poikien äidit, että

Vierailija
27.08.2010 |

vaatekaupoissa on huomattavasti enemmän vaatevalikoimaa pienille tytöille kuin pojille. Eräässäkin kaupassa alennusmyynneissä oli monta rekillistä vaatteita tyttövauvoille halvalla ja pojille vain muutama hassu vaate.

Nyt syksyn tullen olisi kiva ostaa pojalle jotain lämmintä ja suloista, mutta en tunnu löytävän oikein mitään. Käväisin sitten "tyttöjen puolella" vaatekaupassa ja kas kas siellä oli vaikka minkälaista legginsiä, liiviä, liivihametta, neuletta ja puseroa. Pojille samaisessa kaupassa vain muutamanlaista vaatetta erivärisinä.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. punainen slipoveri ja paksu harmaa neuletakki.

http://www.nextdirect.com/?utm_source=weekly&utm_medium=email&utm_campa…

Vierailija
42/65 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin en ollut ompelukoneeseen koskenutkaan, mutta aloin kaivata vähän vaihtelua niille kovin usein vastaantuleville me&i-kuoseille ja yksivärisille ja raidallisille, joista kaikista tykkään kovasti,. mutta jotka eivät sittenkään ole erityisen kivoja. Me&i on varmaan ihastuttanut niin monia juuri siksi, että sieltä on saanut vähän erilaista, mutta kun niitä näkee niin paljon, ne on alkaneet jo vähän kyllästyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sieltä ole löytänyt pojille asiallisia vaatteita.

Pakko saada itsestä irti ja lähteä Kotkaan, Lappeenrantaan tai Lahteen ostoksille. Kun ei vaan tunne niiden kaupunkien liikkeitä, niin vähän vaikealta tuntuu sekin.

Olen tässä vaattevalikoima asiassa "kateellinen" tyttöjen vanhemmille.

Poikien kenkävalikoima on myös aivan surkea. Lenkkareita tai juhlakenkiä, ei mitään siltä väliltä ja taas tytöille löytyy kenkiä vaikka millä mitalla. Miksi poikia "sorsitaan"?

Yritysidea jollekin! Perusta poikien vaatekauppa, josta löytyisi kohtuuhintaisia ja asiallisia vaatteita ja kenkiä.

T. Kolmen ihanan pojan äiti

Vierailija
44/65 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöille että pojille.

Vierailija
45/65 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Nextin myymälää viiden kilsan säteellä. Kyllä löytyy kivaa vaatetta meidän 7 -vuotiaalle. Kannattaa tosiaan katsoa sieltä netistä niitä vaatteita. Harmi, ettei Nextiä ole Suomessa, miksiköhän eivät avaa sinne liikettä? Varmaan olisi kysyntää!

Meillä on onneksi koulussa koulupuvut, joten ei tarvitse vaivata päätään vaatteilla ma - pe.

Vierailija
46/65 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojille on aina pienempi valikoima tai tylsemmät värit ja kuviot. Usein jotain sotkuista kuvaa tai sotaista vaatetta. Ruskea, tummavihreä, tummaharmaa ei väreinä kiinnosta. Pojillekin voi tehdä kirkkaimpia värejä ilman että ne ovat retroa!

Vierailija
47/65 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnekseni siskoni ompeli ja poikani (nyt jo 16) kulki systerin ompelemissa ihanissa asuissa koko tarhaiän.

No nyt minulla on taaperoikäinen tyttö ja voin vain sanoa, että WOW!

Vierailija
48/65 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä farkkujen kanssa kengät!

Minä en sieltä ole löytänyt pojille asiallisia vaatteita.

Pakko saada itsestä irti ja lähteä Kotkaan, Lappeenrantaan tai Lahteen ostoksille. Kun ei vaan tunne niiden kaupunkien liikkeitä, niin vähän vaikealta tuntuu sekin.

Olen tässä vaattevalikoima asiassa "kateellinen" tyttöjen vanhemmille. Poikien kenkävalikoima on myös aivan surkea. Lenkkareita tai juhlakenkiä, ei mitään siltä väliltä ja taas tytöille löytyy kenkiä vaikka millä mitalla. Miksi poikia "sorsitaan"? Yritysidea jollekin! Perusta poikien vaatekauppa, josta löytyisi kohtuuhintaisia ja asiallisia vaatteita ja kenkiä. T. Kolmen ihanan pojan äiti

Vierailija
49/65 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin kaupan valikoima on melko huono mutta kirppareilta löytyy käyttämättömän näköistä vaatetta halvalla. Onneksi on poika vielä niin pieni että nuo vaatteet tosiaan ovat lähes käyttämättömiä kun jo jäävät pieneksi. Olen myös ostanut isompia kokoja aina kun joku kivan näköinen tulee vastaa.

Vierailija
50/65 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan huomattu ja se sekä ihmetyttää ja ärsyttää. Miksi tytöille todellakin on kaikkea ihanaa tankotolkulla, mut pojille ei. Ja kun poika kasvaa ulos 86-senttisistä vaatteista niin heti ilmaantuu ankeat värit kehiin:harmaata, mustaa,ruskeaa, likaisen vihreää + pääkalloja ja muuta ns. isojen poikien osastoa.En minä ainakaan tykkää yhtään. Missä ovat suloiset, värikkäät poikiean vaatteet? Pitäisikö ihan kirjoittaa vaatesuunnittelijoille asiasta että tulis muutosta?

Vierailija
51/65 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä farkkujen kanssa kengät!

kengät hautajaisia varten. Ei kiinnostanut ostaa niitä nahkaisia juhlakenkiä parin tunnin käyttöä varten mutta oli todella vaikeaa löytää siistejä mustia ja yksivärisiä kenkiä, joilla kehtasi mennä hautajaisiin ja joille on jotain käyttöä sen jälkeenkin. kaikissa oli jotain sporttiraitaa tai luki vähintään Batman oranssilla. Lopulta löytyi yhdet siedettävät ja siitä viimeisestä kaupasta jossa käytiin

Vierailija
52/65 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

postimyyntiä. Kivoja värejä ja kuoseja.Kiitos vinkkauksesta. Nyt pitää vaan tilata ja laittaa tilaus salaa mieheltä...muohah!

Joten, onko niin, että Suomeen ei ole vain rantautuneet tietyt kivat ketjut, joissa olisi tarjontaa laajemmaltikin.

Ap

Vierailija
53/65 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koitin etsiä pojalle (86cm) välikausitakkia, niin poikien takkeja ei löydy mistään, ja tyttöjen juttuja hyllyt ja rekit pullollaan. (Ne hassut joita pojille oli, niin olisi ollee sitten niin paljon isompia, ettei tulleet kysymykseen.) Jouduin sitten ostamaan ylihinnoitellun P.O.P n takin :( Varmaan hyvä joo, mutta halvempikin olisi kelvannut auto-kauppa takiksi.

Sama juttu joka kerta. Joutuu valitsemaan ruman ja ei oon välillä.

Vierailija
54/65 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hiljattain alkanut se vaihe, että ne näteimmät ja suloisimmat vaatteet ovat (pääasiallisesti) auttamattomasti liian pientä kokoa. Kaikki nätti, suloinen ja kiva loppuu tyttöjen(kin) kohdalla kokoon 128 useimmissa paikoissa. Tyttären vaatekoko on 134-140 tällä hetkellä.

Onko poikien koossa samoin?

Olen yhä enemmän alkanut seuraamaan ulkomaisten nettipuotien valikoimia, joissa näyttäisi olevan tarjolla jos jonkinlaista nättiä, värikästä ja sopivan lapsellista vaatetta yli 6-vuotiaillekin... Ei kaikki lapset ala pikkupahiskovisteineiksi ekalla luokalla, mainostipa kappahlit sun muut sellaista tyyliä ihan miten päin vain.

Pakko älähtää... =P

Vierailija
55/65 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina tummia, tylsiä ja ankeita. Olisi kivaa aada vaaleita värejä ja kivoja kuvioita myös pojille!

Vierailija
56/65 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme huvittuneena huomanneet, että pojillamme on paljon samoja vaatteita. Eli jos jotain kivaa jostain löytyy, niin kaikki ovat ne vaatteet sitten löytäneet ja ostaneet heti.

Vierailija
57/65 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin usein ostan niitä saman tien 2, ja usein vielä seuraavaakin kokoa. Elämä opettaa:-)

Vierailija
58/65 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään myös värikkäistä ja "lapsellisista" vaatteista pojalleni ja olenkin suosinut esim. P.OP:ia. Tänään tuli postissa eka tilaukseni Nextin postimyynnistä, suosittelen! Tosi kiva valikoima pirteän värisiä ja todellakin ilman mitään örkkien, pääkallojen yms. kuvituksia. Ja hinnat kohtuulliset + huom: postikulut vain 5 euroa!

Vierailija
59/65 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksoset, tyttö ja poika. Pojalle olen löytänyt sekä uutena että kirpputorilta paljon hyvännäköisiä printittömiä bodeja, paitoja, housuja jne. Tytöille tuntuu olevan vain jotain järkyttäviä vaaleanpunaisia hellokitty hirvityksiä..

Tai bratzia tai jotain muuta vastaavaa...

Haluaisin pukea tyttöni normaaleihin vaatteisiin. Siis myös hameisiin ja muihin tyttömäisiin mutta ilman niitä röyhelöitä.

Siksipä aloin tekemään lastenvaatteet itse.

yleisesti ottaen muutenkin jos olen uutena ostanut olen ostanut kotimaista tuotantoa olevia vaatteita jotka maksavat enemmän, mutta kestävät myös käyttöä.

Ja itse tehtynä on vaatteet ainakin sellaisia kuin itse haluan..

Vierailija
60/65 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märkivät pääkallot on cittarikamaa.