Eeeeh... huh mikä juttu töissä!
Sanoin miespuoliselle työkaverille (istui työhuoneessaan) ovelta, että mulla on tylsää, viihdytä mua! (olin saanut hommani loppuun mutta työaikaa vielä jäljellä).
Mies sanoi: no tuu tänne ja vedä ovi kiinni... ja katsoi niin että huh!
On meillä ehkä jotain sähköä ollut, mutta mä tarkotin ihan juttuseuraa tuolla viihdyttämisellä. Olinko flirtti/tyrkky?
Sopersin sitten vaan muka naureskellen että "jos nyt vaan kahville mentäis" ja lähdin edeltä kahvihuoneeseen, mies tuli kyllä perässä ja sitten ihan normaalisti juotiin kaffet, siinä oli muutakin porukkaa. Hui!
Kommentit (12)
kyse ei nyt ollutkaan mistään flirtistä tai vispilänkauppayrityksestä miehen suunnalta vaan siitä, että teillä on erilaiset huumorintajut?
olen 38 v ja tuo mies on omani ;)
Jotain jännää pitää välillä keksiä kun ollaan puolet viikosta samassa paikassa töissä!
ap
koska eleet ja ilmeet, teidän välinen "historia" vaikuttaa. Mun mielestä toi on ihan normaali vastaus siihen mitä itse sanoit!
riippuisi ihan henkilöstä, miten hän suhtautuisi. Jotkut saattaisivat heittää juuri jotain tuollaista, mutta ottaisin sen kyllä pelkkänä läppänä. Ihmiset ovat erilaisia, joidenkin kanssa voi pokalla heittää rankkaakin juttua, toisten kanssa pitää pysyä ihan asialinjalla. :)
ja sitten kohta kyseessä onkin oma mies.
Ihmeellistä sontaa ihmiset täällä suoltaa.
kahvillekin pääsee tuosta vaan. Mulla ei koskaan, teen töitä 15min ruokataukoa lukuunottamatta koko ajan.
olen 38 v ja tuo mies on omani ;)
Jotain jännää pitää välillä keksiä kun ollaan puolet viikosta samassa paikassa töissä!
ap
kirjoittanut! Kuka pöljäke esiintyy minuna.
Mulla ei ole miestä, eikä varmaan tulekaan kun noin häkellyn huomiosta ;) En mä niin kauhean nuori ole (26) mutta aika ujo miesten kanssa kyllä. Tuon työkaverin oon jo tuntenut aika kauan ja ihan huumorilla joskus hän porukassa heittää samantyylistä juttua, mutta ei koskaan aiemmin kahdestaan. Siksi varmaan häkellyin, muita kun ei ollut lähettyvilläkään.
Ja joo, olen ehkä hiukan ihastunut... ainakin nyt!
En mä taida koskaan sitä hirveästi haaveilemaani vauvaa ja perhettä saada, kun en osaa ees miesten kans toimia :/
OIKEA ap
Tai sitten vielä kovin nuori :D