Lue keskustelun säännöt.
Lasketteluun sopivat toppahousut kokoa 122cm?
26.08.2010 |
Milta valmistajalta löytyisi? Mustat, lumilukot, tarpeeksi leveä lahje monolle?
Kommentit (5)
just mustana ja niistä neiti tykkäsi.
Jonathaneissa oli lahkeet löysemmät, et mono meni paremmin.
Molemmat ostin muistaakseni Jesper Juniorista.
Reimatecit ei sovellut lasketteluun ollenkaan. Lahkeet huonot.
Pari, kolme vuotta sitten ostin Budges Sportista jotkut tosi edulliset toppikset ja ne olivat ehdottomasti parhaat. Ne oli kyllä tumman siniset (silloin ei tarvinnut olla vielä pakosti mustat)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
henkkamaukalta. En sitten tiedä onko lahje tarpeeksi leveä.
Ainakin isompia kokoja on, mutta luulet, että noita pieniäkin.
mutta katso Lindex, KappAhl, H&M ja urheilukaupat (esim. Stadium).