Suomen BB.
Onko muita, jotka ovat samaa mieltä kuin minä.
Minusta on typerää, että aina kaikki ärsyttävimmät äänestetään heti pois.
Tänä vuonna todennäköisesti Maria tippuu heti. Mikä hitto siinä on, että ihmiset haluaa seurata niitä hiljaisia tylsimyksiä loppukauden. Pahin kausi oli se, jonka voitti Anniina. Loppunelikko: Anniina, Tero, Jarmo(?) ja Tuuli. Ei saakeli mitä huttua.
Tiedän, että näistä uusista "tylsemmistä" ei vielä voi sanoa mitään. Mutta myönnän itsekin, että jos joku ärsyttää, niin tulee kommentoitua, että sen pitäs tippua. Sitten kuitenkin alan aina miettimään, että jos joku ärsyttää, niin samalla se myös kiinnostaa.
Esim. nyt se Paul puheineen oikein oksetti, mutta toisaalta on ihan hauskaa seurata mitä tyhmää se vielä päästää suustaan.
Harmittaa vaan, että Suomessa näin, kun toisissa maissa ne ärsyttävimmät selviää loppuun.
Ehkä syy on se, ettei halua, että ärsyttävä itsevarma idiootti saa kokea edes hetken tunteen, että hänestä tykätään, koska ei tipu. voisko olla näin?
Kommentit (7)
se "alfa"uros mikälie äijä.
Ihmiset voivat olla mielenkiintoisia olematta täysiä bimbojakin. Esim. Satu.
se "alfa"uros mikälie äijä.
Ihmiset voivat olla mielenkiintoisia olematta täysiä bimbojakin. Esim. Satu.
saatto mennä sekaisin... mutta tuulikin siellä loppupuolella olla töjötti.
No Satu onkin mainio. Mutta pelkään, että hänkin tippuu ajoissa, jos alkaa liikaa ärsyttää ihmisiä.
Satusta tuli mieleen, että oon aina toivonut, että hänen ikäisiään tulisi taloon. Mutta mikä siinä on, että vanhempia tulee aina se yks...tulis vaikka kolme...
Sen vuoksi Marian pitäis tippua, ettei se onnistuisi jäämään julkisuuteen. Siitä tulee seuraaja bb-hennalle.
mä luulen, että Maria jää jokatapauksessa, bloginsakin on monien tiedossa ollut jo pitkään...
Täällä on sitten mammoilla puhuttavaa, kun kohu-Maria tekee kädenlyhennysleikkauksen tms...
mä luulen, että Maria jää jokatapauksessa, bloginsakin on monien tiedossa ollut jo pitkään...
Täällä on sitten mammoilla puhuttavaa, kun kohu-Maria tekee kädenlyhennysleikkauksen tms...
Voi itku, miten minä kestän sen. Ei jaksais enää yhtään turhaa julkkista. byäääääh...
ainut hauska poikkeus on kadi, jota ei saatu tiputettua. :D
minä ainakin mielelläni seuraisin Marian reaktioita talossa!