Naapuriin muutti 4 viikkoa sitten perhe, ja he kutsuivat
meidät pihajuhliinsa nyt lauantaina.
Kutsussa sanotaan grillijuhlta, palju kuumana ja jne.
Olen itse hieman ylipainoinen, ja uusi naapurin rouva on timmeimmästä päästä, ja nyt jo 4 viikon aikan liikkunut tosi vähäpukeisissa asuissa. En tiedä miksi minua inhottaa mennä sinne, suutuinkin eilen jo miehelleni ko. asiasta. Miten suhtautua asiaan...
Kommentit (10)
kaipa olen kateellinen, mieheni rakastaa minua , mutta silti en tiedä miksi kuvittelen kaikkea.
Olen yrittänyt laihduttaa , mutta 15kg vieläkin extraa, niin ei kai sinne paljuun ole pakko mennä.
jos miettii koko ajan onko ylimääräistä tai tukka hyvin :) Sekaan vaan, kukaan meistä ei ole täydellinen ja mukavahan tuollainen kutsu on.
mutta sanot vaan että et aio saunoa tai mennä paljuun. Ei siitä kukaan loukkaannu tai tee numeroa. Voit seurustella paljussa olijoiden kanssa, paljun ympärillä. Älä tee asiasta numeroa. Tuskin muutkaan tekevät.
jos muut rypee ja minä en.....
onko mitään sairautta joka estäisi paljun
enemmänkin luonteestanne ja hauskuudestanne eli rentoudesta kuin muodoistanne?
Eli rohkaisuryyppyä vaan kehiin?
sanot etta 'vaikka sitten seuraavalla kerralla...'. tosi kiva etta paaset tutustumaan uusiin naapureihin. tieda vaikka heista tulis hyviakin ystavia.
eiköhän naapurin rouva, kuten sinäkin, ole aikuinen nainen ja tähän saakka nähnyt jos jonkilaista naisvartaloa.. Kuinka kurja voi itsetunto ollakaan. Ai niin, mutta tää olikin tää naapurikateus-hommeli.... ap:ä vituttaa kun naapurin rouvalla on parempi kroppa..
Joo, nyt vaivihkaa tilaat kotiin jos jonkinlaista kuntovehjettä ja laitat paremmaksi! =0)
Kai nyt kuumalla liikutaankin, mutta tarkoitatko että jotenkin erityisesti olisi tuonut esiin sitä vähäpukeisuuttaan? Ekshibitionistisesti?
Jos vaikuttaa ihan normaalilta eikä tyrkyltä, niin mikset menisi. Jos hänestä taas saisi sellaisen vaikutelman, että tuo julki itseään koko ajan niin miettisin kaksi kertaa, sellainen on tosi rasittavaa ja taipumus pahenee vaan kännissä.
Bikinit? Nyt on ollu ihan bikinikelejä ja mäki oon hypelly meidän pihalla tässä omakotialueella ihan bikineis ihan vaan teidän mammojen kiusaks! Joo, no hei, tuskin kukaan hilluu bikineis ärsyttääkseen sua! Ne on varmaan vaan halunneet järjestää kivaa tekemistä, ja sä stressaat ihan turhasta.
Toki mä kannustan sua laihduttaan, jos sun kilot häiritsee sua, ja miksei häiritsis. Ota vaik tavoitteeksi et ens kesänä oot paremmassa kunnossa kun se naapurin nainen! ;)
Ehkä olis jopa hyväksi yrittää tutustua naapurin naiseen.
Miksi olet noin kateellinen hänelle? Muuta kateus positiiviseksi ja ajattele, että itsekin haluaisit olla tuollainen ja alat tosissasi laihduttamaan.
Onko miehesi ihastunut naiseen?