Entinen poikakaveri 20 v takaa on laittanut mulle viestin fb:n kautta.
Kommentit (68)
näytin miehelleni ja hän vastasi.
Laittoi viestin:
Terve, tässä **** mies. Mitä asiaa? Tuossa on puhelinnumero, jos haluat selvitellä välejä.
Ei ole vastaillut takaisin.
jotain kauheaa sitten jos pitkän ajan jälkeen ottaa ystävällisesti yhteyttä? Pitääkö silloin "selvitellä välejä" jonkun tasankovosun miehen kanssa? Ei välttämättä ihan niin fiksua toimintaa tämäkään kuin teistä tuntuu.
Paitsi tietenkin jos mies itse on käyttäytynyt jotenkin sopimattomasti.
mitä kaverille kuuluu ja vaihtaa kuulumiset, kuulla mitä hänestä on tullut, onko perhettä jne. Jos siitä on 20 v ja olitte silloin teinejä, niin eiköhän tuo ole iahn vaan kaverin yhteydenotto eikä muuta.
Viestissä lukee näin: "Ootkos sama "nimi" jonka kanssa hiekanpään uimarannalla pusuteltiin? Mites on elämä heitelly..Itse olen asunut kokoajan "tuonaikainen kotipaikkakunta" ja VR on maksanut palkan..ja sori häirinnästä jos meni vikaan tää mun yhteydenotto.. T:"nimi" Muistan tämän kaverin ihan hyvin, olimme tuolloin yläasteella. Mitähän tästä ajattelisi? Muistan tämän kaverin
näytin miehelleni ja hän vastasi. Laittoi viestin: Terve, tässä **** mies. Mitä asiaa? Tuossa on puhelinnumero, jos haluat selvitellä välejä. Ei ole vastaillut takaisin.
Laittoi viestin:
Terve, tässä **** mies. Mitä asiaa? Tuossa on puhelinnumero, jos haluat selvitellä välejä.
Jos mun mies tekisi jotain tällaista!
Ja ap:n kysymykseen. Itse vastaisin ilman muuta. Mun mielestä FB:n suola on just vanhojen kavareiden löytäminen. Mulla on ollut sellaisiakin viestittelyjä joidenkin vanhojen vaihto-opiskeluvuoden aikaisten, aika etäisten kavereiden kanssa, että ei olla edes kavereita - siis FB:ssa - vaan ihan vaan ollaan vaihdettu pari viestiä että mitä kuuluu ja miten on mennyt.
laittavat kuvia facebookkiin... Todella noloa.
Viestissä lukee näin: "Ootkos sama "nimi" jonka kanssa hiekanpään uimarannalla pusuteltiin? Mites on elämä heitelly..Itse olen asunut kokoajan "tuonaikainen kotipaikkakunta" ja VR on maksanut palkan..ja sori häirinnästä jos meni vikaan tää mun yhteydenotto.. T:"nimi" Muistan tämän kaverin ihan hyvin, olimme tuolloin yläasteella. Mitähän tästä ajattelisi? Muistan tämän kaverin
Ei tullut mieleen, ettei ehkä halunnut koko Pieksämäen/mikä tahansa paikkakunta onkin, tietävän että on ottanut suhun yhteyttä?? Hiekanpään uimarantoja ei varmaan joka tuppukylässä ole eikä siellä loputtoman montaa, joita VR työllistää...
Voisko vähän tunnistamattomammaksi laittaa!!!
ei ole ihan niin kauheaa vaikka joku tunnistaisikin.
Mitään laitonta tai muutenkaan mitenkään ihmeellistä tai sopimatonta ei ole tapahtunut.
riippuu siitä minkälaisen viestin laittaisi ja minkälainen tyyppi olisi ollut poikaystävänä... Jos olisi ollut aikuisiän poikaystävä joka olisi tosi paskat tehnyt (tyyliin pettänyt parhaan kaverin kanssa), jättäisin vastaamatta. Tai viesti olisi todella outo, jossa heti tilittäisi raskain sanankääntein avioeroaan tms.
AP:n tapauksessa kuulostaa että aika viatonta seukkailua on ollut, yläasteikäisiä vain, joten eiköhän tuolle voi vastata jotain ympäripyöreätä kohteliasta. Jos ei sen enempää kiinnosta olla yhteyksissä, pysyttelee vastauksessaan kivaa kuuluu linjalla, eikä kysy ex-poikaystävältä mitään, niin eiköhän tuo ymmärtäisi yskän.
Ei tullut mieleen, ettei ehkä halunnut koko Pieksämäen/mikä tahansa paikkakunta onkin, tietävän että on ottanut suhun yhteyttä?? Hiekanpään uimarantoja ei varmaan joka tuppukylässä ole eikä siellä loputtoman montaa, joita VR työllistää...
Voisko vähän tunnistamattomammaksi laittaa!!!
itsellesi. AP on voinut muuttaa nuo paikkojen nimet, uimaranta onkin voinut oikeasti olla Helsingin hietsu ja VR oikeasti Finnair tai joku muu. Ja toisekseen, jos haluaa pitää tiedustelun salassa, ei edes kysy mitään... Koska ainahan AP olisi voinut jollekin kaverilleen kertoa asiasta.
ei ap
Laittoi viestin:
On hyvä että mies välittää ja haluaa suojella niljakkeilta. Ex luultavasti tahtoisi vain säälipillua.
näytin miehelleni ja hän vastasi. Laittoi viestin: Terve, tässä **** mies. Mitä asiaa? Tuossa on puhelinnumero, jos haluat selvitellä välejä. Ei ole vastaillut takaisin.
On hyvä että mies välittää ja haluaa suojella niljakkeilta. Ex luultavasti tahtoisi vain säälipillua.
Ihan oikeastiko te olette aikuisia? Järjettömän typerää!!
Laittoi viestin:
rassukoita te naiset olette kun ette itse uskalla sanoa exälle että "ÄLÄ OTA MINUUN MITÄÄN YHTEYTTÄ ENÄÄ, SAATANAN LUUSERI". Noloa, niin noloa laittaa mies asialle. Johan tuossa alkaa jututkin liikkumaan että teillä on sairaalloisen mustis mies...
Mua on ainakin monet entiset seurustelu tai tapailukumppanit pyytäneet fb kavereikseen ja kyselleet mitä kuuluu. Mitä ihmeellistä siinä on? Ihan normaalia olla utelias mitä jollekin aiemmalle tutulle nykyään kuuluu.
Siis kyllä mulla on fb kavereina heiloja parinkymmenen vuoden takaakin, sellaisia joita en ole sen jälkeen edes nähnyt.
Onko tämä nainen niin nössö, ettei uskalla itse hoitaa ihmissuhteitaan, vaan tarvitsee viestin laittamiseen miehen apua? Sääliksi käy ex, joka luultavasti vaan halusi kysellä kuulumisia! Tosin nyt varmaan kiittelee onneaan, että on ex. :D
Laittoi viestin:
Jos mä kirjoittaisin jollekin eksälle ja sen muija vastais jotain noin niin mä saisin sen käsityksen, että se muija on tosi mustis ja pitää mua todellisena uhkana. Ja päättelisin, että niillä menee huonosti ja mies ehkä vielä kaipaa mua :)
ja tällaiset naiset, jotka ei osaa edes itsestään pitää huolta, tekevät lapsia ja kasvattavat niitä. Kilttejä tyttöjä vaaleanpunaisissaan ja pieniä poikia jotka eivät saa itkeä.
Minusta siltoja ei kannata koskaan polttaa, ellei sitten ko. henkilö ole sellainen, että se on ainoa keino taata oma onni. Sitä ei ikinä, siis ikinä, tiedä, missä tuo henkilö tulee vastaan sinun tai lastesi elämässä. Vaikka lapsesi hakee kesätöitä ja sitten valitsija onkin se ihminen.
Ei tarvi uudistaa sen suuremmin ystävyyttä, mutta sellainen ympäripyöreä viesti takaisin ja hyvien jatkojen toivotukset kuuluu hyviin käytöstapoihin.
ettei ole vastannut. Se varmaan huomasi kuinka hieno ihminen olet.