Entinen poikakaveri 20 v takaa on laittanut mulle viestin fb:n kautta.
Kommentit (68)
mitä tähän oikein kirjottaisi. Kuulostaa pierulta provolta.
näytin miehelleni ja hän vastasi.
Laittoi viestin:
Terve, tässä **** mies. Mitä asiaa? Tuossa on puhelinnumero, jos haluat selvitellä välejä.
Ei ole vastaillut takaisin.
Miehesi taitaa olla mustasukkaista sorttia ja sinä nyrkin ja hellan välissä. Tällaisen hyvän minä tästä saisin exänäsi. Hieno homma! Onnea valitsemallasi tiellä :-)
Ollaan vaihdettu pari viestiä esim. kerrottu omista perheistämme,töistä jne.Ihan mukavaa oli kuulla mitä hänelle kuuluu, koska tosiaan me ei olla nähty kuin viimeksi v.92,eikä oo oltu yhteyksissä sen jälkeen.Mutta jos susta tuntuu epämiellyttävältä vastata hänelle niin älä vastaa.
kyllä se on kiva käydä aina silloin tällöin tamppaamassa pölyt pois vuosien takaisisten tapausten laitteista...
... näin tulee verestettyä vanhoja ja koettua miten on vuodet vaikuttaneet.
Mukavaahan se on.
Alkuperäiseen kysymykseen niin miksi ei vastaisi. Vastasin minäkin samassa tilanteessa. Oli hauska kuulla mitä kuuluu kaikkien näiden vuosien jälkeen. Mies on joku iso pamppu Nokialla, vaimo ja 2 lasta.
näytin miehelleni ja hän vastasi. Laittoi viestin: Terve, tässä **** mies. Mitä asiaa? Tuossa on puhelinnumero, jos haluat selvitellä välejä. Ei ole vastaillut takaisin.
Mä toivon et olette max.17.v koska sen ikäisen käytökseltä toi vaikuttaa.
Ja kysymykseen,ihan neutraali viestihän toi oli joten vastasin.
pahoinpitely muuttaakin asiaa. Taas huomaa miten näissä nettikeskusteluissa jää joku tärkeä pointti huomaamatta / epäselväksi, sitten arvuutellaan ja vedetään johtopäätöksiä jotka menee metsään :)
Eli mielestäni ei lainkaan noloa, vaan todellakin ymmärrettävää käytöstä!
näytin miehelleni ja hän vastasi. Laittoi viestin: Terve, tässä **** mies. Mitä asiaa? Tuossa on puhelinnumero, jos haluat selvitellä välejä. Ei ole vastaillut takaisin.
Mä toivon et olette max.17.v koska sen ikäisen käytökseltä toi vaikuttaa.
Ja kysymykseen,ihan neutraali viestihän toi oli joten vastasin.
olen kertonut tästä miehelleni. en ihmettele reaktiota. mieheni haluaa vain puolustaa minua.
olen 38 ja mieheni 49.
Siis mies vai nainen? Eikait täälä miehet käy? (oikeat miehet)