Antti Heikkilä tietää kaiken kaikesta! Hän on suuri idolini!
Kommentit (30)
Typerä lause muuten sekin, että "autuaita ovat yksinkertaiset". Mikä teistä sen autuaampia tekee, jos on tyhmä niin on vaan tyhmä, that's it!
no, eihän sitä aina voi ymmärtää... pointtihan on, että jos on tarpeeksi yksinkertainen, ei tajua tilaansa ja on autuaan tietämätön puutteestaan ja tietysti monesta muustakin epäkohdasta.
Tieto lisää tuskaa niin monessa asiassa.
Myös tohtori Kiminkinen on erittäin pätevä ja hyvä lääkäri.
Kiminkinen on välillä hyvinkin ärsyttävä, mutta hänellä on pysyneet jalat maassa. Antaa arvoa muillekin, on eri mieltä tarvittaessa, mutta ei kyseenalaista kaikkia ja kaikkea ihan vaan periaatteesta.
Kertoisitko, miksi olet Antin idoli?
Siksi.
Luulet siis, että Antti ihailee sinua. Kertoisitko vielä, miksi? Siksikö, että Antti on niin mahtava mies, että ihailee kaikkia av-mammoja?
siihen tietoon mitä Puska ja 99 % suomalaisista lääkäreistä allekirjoittaa.
Sitten jos Heikkilä onkin oikeassa, hyvä näin, mutta ennenkun viranomaiset kaikki tutkimukset luettuaan tulee siihen tulokseen, mä menen enemmistön mukana.
Mulla on markkinointialan koulutus, ei lääketieteen, joten vaikka mä lukisin kaikki maailman tutkimukset, mä en osaisi sanoa mikä on totta ja mikä ei.
joskus pysyvästi, joskus väliaikaisesti.
Kritiikkiä pitää aina olla mukana, mutta on ihan turha kuvitella että kaikkilla olisi edes mahdollisuuksia perehtyä kaikkeen saatavilla olevaan ja lähes aina ristiriitaiseen tutkimustietoon. ETENKIN kun useimmiten ei pääse/ehdi kaivaa niitä alkuperäisartikkeileita esiin! Monestihan uutisissa yms. oiotaan ihan surutta ja tehdään omia tulkintoja. Ja tietty tutkimuksissakin on eroja, joku voi saada raflaavan tuloksen jota uutisoidaan paljon mutta menetelmät ja aineiston koko voivat olla aivan perseestä mutta eihän se välttämättä tule ilmi tavalliselle pulliaiselle joka lukee vana ne raflaavat otsikot. En nyt siis tällä viittaa kehenkään tiettyyn henkilöön tai tutkimuksene, vaan noin yleistasolla :) Itse olen tutkimustyössä ja näitä tällaisia tapauksia on yllättävän paljon.
Siksi.
Luulet siis, että Antti ihailee sinua. Kertoisitko vielä, miksi? Siksikö, että Antti on niin mahtava mies, että ihailee kaikkia av-mammoja?
Siksi.
ohis
Että kun maailmalla mennään koko ajan enemmän kohti Heikkilän oppeja, ja kyllä ne tännekin pian tulevat ihan virallisestikin, nämä idiootit solvaajat eivät ymmärrä edes olla pahoillaan, vaan mölyävät kuten rokotekeskustelussakin, että " ei me voitu tietää", ja " kyllä me kaikki oltais kuoltu jos ei oltais toimittu niinku viranomaiset neuvo"...
Kun kyllä sen voi tietää. Sen voi kokeilla itse, eikä vaan huudella ja vedellä huiviin lääkkeitä, asioista voi ottaa selvää, voi tutustua moniin lähteisiin, ja ajatella ihan itse.