Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kertokaa tyhmälle miten Nektariini syödään!!
26.08.2010 |
Pestäänkö se vain ja syödään kuorineen,vai pitääkö se kuoria? =D
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kuorin ja viipaloin ja syön HAARUKALLA
VOI VOI eikö tuota nyt yhtään hankalammin enää voi tehdä
pese ja nauti riittää
Alue: Aihe vapaa
Kuorineen päivineen... :D