Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukkuuko joku oikeasti olohuoneessa?

Vierailija
26.08.2010 |

Joskus kuulee puhuttavan ettei vanhemmilla ole makuuhuonetta vaan he nukkunvat olohuoneessa. Onko näitä oikeasti? Jaksaako sen vuodesohvan ihan mukisematta pedata joka aamu? Vai onko niin iso olkkari, että sinne menee ihan sänky? Ei kai sentäs parvisänkyä? Meillä olisi isomman asunnon tarve. Vaan eipä huvittaisi velkaantua nyt kun vanha asuntolaina on maksettu ja tämä nykyinen koti on todella se meidän koti

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla sängyt. Toisilla niin pieni olkkari, ettei sit lainkaan sohvaa

Vierailija
2/25 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänjy voi olla yksinhuoltajavanhemman, eli mukautuu petaamalla sohvaksi.

Tai sitten vaikka parvi, mitäs vikaa siinä olisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sänkyni on 140 cm leveä ja erittäin hyvin mahtuu olohuoneeseen.

Molemmilla lapsilla on omat huoneet, ja koska rahaa ei ole enempää, en voi ostaa isompaa asuntoa.

Vierailija
4/25 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ja kuopus nukuttiin väliaikaisesti olohuoneessa huoneiden puutteen vuoksi. seinän vierellä oli kaksi patjaa jotka nostin tarvittaessa päällekkäin ja päiväpeitto siihen päälle, isoja tyynyjä, oli vähän kuin toinen sohva. mutta arkisin en jaksanut pedata, kun tilaa jäi kuitenkin liikkua. ärsytti välillä mut onneks oli väliaikainen ratkaisu.

tiedän kuitenkin perheen jossa vanhemmat on nukkuneet vuosia eri asunnoissa olohuoneessa. ihan oikea parisänky on jossain nurkassa, joskus ollut vähän jotain hyllyä siinä edessä, joskus ei. antavat mieluummin lapsille omat huoneet.

Vierailija
5/25 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi 2,5m sohva. ja olen oikein tyytyväinen:)

Vierailija
6/25 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sänkyni on 140 cm leveä ja erittäin hyvin mahtuu olohuoneeseen. Molemmilla lapsilla on omat huoneet, ja koska rahaa ei ole enempää, en voi ostaa isompaa asuntoa.

Vierailija
7/25 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nukutaan eteisessä =)

Vierailija
8/25 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nukutaan eteisessä =)

Vierailija
9/25 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai nukkuu! Itsekin olen nukkunut olohuoneessa yh-aikoinani ja tunnen pari muutakin perhettä joissa näin on tehty.

Mulla oli pitkulainen olkkari, jonka jaoin osiin kaapistolla. Toisessa osassa oli sohva ja telkkari, toisessa 120cm sänkyni.

Vierailija
10/25 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tässä yritän pyöritellä tota olkkarin sisustusta puoleen jos toiseen mielessäni... ehkä muutamme olkkariin. Kiitos vaan teille, annoitte potkua suunnitelmiin :)

Vierailija
11/25 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo äitini nukkui olohuoneessa yhden hengen sängyssään, meillä lapsilla oli kaksi makkaria käytössämme.

Itse jatkan tätä yh-linjaa äitini jalanjälkiä seuraten *ironiaa* ja nukun myös olkkarissa. Mulla 140 cm leveä sänky, jonka lisäksi olkkariin mahtuu 3 ja 2 hengen sohvat, kukkapöytä, iso tv-taso, rahi sekä tietsikkapöytä. Eikä ole edes ahdasta! Koko asunnon neliöt 58. 70-luvun kerrostalot rulaa. :)

Ihan toimiva ratkaisu tämä on, mieluummin tosiaan suon lapselle oman huoneen leluinensa, mihin mä tilaa tarvitsen kuin nukkumiseen. Ja itsehän mä siellä myöhään valvon tellua katsellen ja koneella istuskellen, joten ei ongelmaa. Isompaa asuntoa en ole vielä edes suunnitellut.

Vierailija
12/25 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanahtauden vuoksi ja joo,vielä parvisängyssä.Se säästää tilaa.

Vierailija
13/25 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 ihmistä ja 4 koiraa, 60m2 tilaa. Olkkari ei ole suuri mutta sinne mahtuu sohva ja 120cm leveä sänky.

Vierailija
14/25 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halutaan että lapsilla omat huoneet. sängystä on kiva kattella telkkaria:) meillä toimii tosi hyvin näin. ei olla tämän syyn takia aikomustakaan muuttaa isompaan. olkkariin mahtuu hyvin parisänky,sohva,iso kirjahylly ja tietokonepöytä.

Vierailija
15/25 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, mä nukun keittiössä (120 cm sänky), josta erotettu verhoilla tila mun sängylle ja keittiönpöytä on olkkarissa. Aiemmin nukuin olkkarissa, mutta näin sain itselleni melkeinpä oman huoneen. Mulla on vieläpä tässä "omassa huoneessani" pikkuinen telkkukin, jota iltaisin katselen unta odotellessa.

Vierailija
16/25 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan kaksiossa 2 aikuista ja 2 lasta. Makuuhuone on lasten huoneena.

Kyllä tähän olohuoneeseen sohvakin mahtuu.

Pitää vaan muistaa pedata sänky, jos tulee vieraita.

Vierailija
17/25 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensiasuntokin oli kolmio.

Vierailija
18/25 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä lapsilla omat huoneet yläkerrassa. Me vanhemmat nukumme oleskeluhuoneessa, joka on toinen puoli jaetusta olkkarista. Oma makkari on vasta työn alla, kun kellarikerrosta laitetaan lämmitetyksi tilaksi.

Vierailija
19/25 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensiasuntokin oli kolmio.

etta kaikilla ei ole rahaa ostaa ensiasuntona kolmiota?.... kasvapa aikuiseksi... ;-)

ps. meillakin oli kolmio ensiasuntona, tilaa 105m2....mitens teilla.... SILTI osaan ymmartaa ihmisia joilla ei ole varaa/eivat halua kayttaa rahaa isompaan asuntoon...

Vierailija
20/25 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. meillakin oli kolmio ensiasuntona, tilaa 105m2....mitens teilla.... SILTI osaan ymmartaa ihmisia joilla ei ole varaa/eivat halua kayttaa rahaa isompaan asuntoon...

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi