Lue keskustelun säännöt.
V...U, mä en kestä elämääni.
26.08.2010 |
lapset ei tee mitään muuta kun tappelee, milloin mistäkin. ex-mies vittuilee, eikä noudata tapaamisaikoja.uusi suhde kariutui just viikonloppuna. mä olen niin puhki. tekis mieli tappaa itteni.
muutta en voi, lapsistani tulisi nuorisorikollisia ja tyttö olis varmaan jo 14-vuotiaana raskaana jos jättäisin ne isälleen.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
lasten kanssa vaikka syysretkelle lähimetsään tms. Yhdessä kun teette jotain niin se kiukuttelu ja tappelu vähenee, olen itse huomannut... Tsemppiä :)