Tarvitsen imetysliivit kokoa 75H-J, mistä löytäis?
Tarvitsen siis TODELLA isot imetysliivit mutta ympärysmitta ei todellakaan ole tuota 75 cm isompi. Mistä olette ostaneet imetysliivejä, isompaa kokoa kuin perus 75B, tähän tuntuu loppuvan kaikki koot. Kannattaako tilata jostain H&M;ltä tai Ellokselta, onko ne kovin isoja ne kupit? Oulun suunnalta pitäisi liivit löytyä ja olen niistä valmis maksamaankin.
Koko suku äidin puolelta on isorintaista porukkaa ja hoikkaa muuten. En todellakaan nauti näin isoista rinnoista ja toisen lapsen imetys pelottaa valmiiksi rintojen takia. Esikoisen saatuani rinnat olivat kokoa 75J ja imetyksen jälkeenkin 75H, yläselkäni on vääntynyt alaspäin ja ryhti on todella huono vaikka salilla käyn säännöllisesti sitä vahvistamassa.
En käsitä miten joku ihan oikeasti haluaa/hankkii isot silarit kun itse välillä suorastaan kärsin rinnoistani. Anteeksi vuodatus :(
Kommentit (26)
Mutta kuulemma jos on oikein jättirinnat niin imetys muuttuu taas vaikeaksi, kun sitä rintamassaa ei tuosta vain yhdellä kädellä siirrelläkään.
Millaista on imettää isoilla rinnoilla? Mulla AA-A kuppi ja imetysasennossa vauva pitää nostaa käsivarsille. Edes imetystyyny ei nosta vauvaa tarpeeksi ylös sylissä? Olisko se helpompaa, jos kuppikoko olis isompi?
ja koko ajan piti vahtia ettei rinta ole vauvan nenä päällä jotta pystyi hengittämään. Ja se niiden rintojen paino kun maito nousi! En varmasti koskaan unohda sitä tunnetta kun rintalastan päällä oli kaksi kiveä. Se oli suoraan sanottuna aivan kauheaa.
On erikoistunut nimenomaan isoihin kuppikokoihin. Kävin itse tuolla nursingbra-sivustolla ja löytyi tasan yhtä hyvät valikoimat kokoani 70F kuin jostain anttilan rintaliiviosastolta. Eli valkoista lörppänän näköistä rutkua.
Miten tuumakoot vastaavat senttejä ympärysmitoissa? Maksu? Toimitusaika?
Sori, oon tyhmä... Koskaan en oo ulkolaista verkkokauppaa käyttäny. :)
Normaalisti 70G
Ostin iha niitä rintsikoita mitä normistikin eli vitun kalliita kaarituellisia ja teetin niihin imetyshakaset..... Ei sen kummempi operaatio...
Eikä tarvi roikottaa meijereitä navassa edes imetysaikana
Changella on aivan ihania printtejä ja kuoseja, mutta liivit on tehty alunperin pienirintaisille ja sitten vaan kuppikokoa suurennettu. Kokemuksesta voin kertoa, että kun ostat liivit, jotka on alunperinkin suunniteltu isorintaisille, et ikinä enää halua palata esim. Changen liiveihin.
Itse olen tilaillut tuolta www.lumingerie.fi :n kautta, mutta miettiny myös tuota Bravissimoa. Tuolla Lumingeriessä on myös hyvä ja NOPEA palvelu, joskin liivien toimitusaika kannattaa kysäistä etukäteen, koska kaikkia liivejä ei ole aina varastossa, etkä ehkä halua odottaa montaa viikkoa niiden saapumista. Itselleni ehdottomasti parhaiten on sopineet Kris Linen liivit.
Minullekin on vasta esikoinen tulossa muutaman viikon sisällä ja pähkäilen parhaillaan noita imetysliivien ostamista. Ehkäpä tilaan ensiksi yhdet kappaleet ja katson sitten tarvitsenko varsinaisia imetysliivejä ollenkaan, tai onnistuuko koko imetys!
Lisäksi minulla on talvella edessä rintojen pienennysleikkaus. Olen tismalleen samaa kokoa kun sinä ja selkävaivojen vuoksi lääkärin kanssa tuli puheeksi tuo leikkaus. Toki siitä jää arvet ja minulle todennäköisesti vielä rumatkin, mutta odotan niin innolla selkäkipujen loppumista (en voi enää laihduttaa ja lihaskuntokin on hyvä!) todella paljon! Kannattaa ehkä ottaa sinunkin lääkärin kanssa puheeksi, jos asia vaivaa sinua kovin. Kyse on kuitenkin rintarauhasen liikakasvusta, joka on samalla tavalla hoidettavissa kun esim. eturauhasen liikakasvu, joka taas on paljon enemmän "sairaudeksi" mielletty tilanne.
Toivottavasti selvitään hengissä maidon nousemisesta! =)
Mulla on muutamat 70H-liivit ja tosi hyviä on. Voin myydä käytetyt, jos ne mahtuu :D
Tilaa Bebesistä www.bebes.fi
Bravadon liivit ovat olleet minulle todella hyvät ja tukevat
terv. 75 G
ps. sille joka mietti: vastasyntyneetn imetys ainakin tämänkokoisilla rinnoilla on minusta vaikeaa. Kokemusta kahdesta vauvasta ;)
Mutta kuulemma jos on oikein jättirinnat niin imetys muuttuu taas vaikeaksi, kun sitä rintamassaa ei tuosta vain yhdellä kädellä siirrelläkään.
Millaista on imettää isoilla rinnoilla? Mulla AA-A kuppi ja imetysasennossa vauva pitää nostaa käsivarsille. Edes imetystyyny ei nosta vauvaa tarpeeksi ylös sylissä? Olisko se helpompaa, jos kuppikoko olis isompi?
bravissimo.com.
siellä on kokoja muistaakseni 75 L :ään asti.
Sieltä löytyy varmasti oikean kokoiset. Turha yrittääkkään etsiä (saati käyttää) halpisliivejä.
Itse olen normaalisti kokoa 60E ja imettäessäni olin kokoa 60F tai G (juu, ei ollu kivaa). Ostin imetysliivini seuraavista:
Change
Bebes (Bravadon liivit).
Changet oli hyvät. Ehkä myös Funky Lady voisi myydä (nimenomaan Fredan liike on isorintaisille).
Voi että. Nyt tulit tänne toivomaan, että kaikki av-mammat olis pulskia ja isotissisiä, tai pulskia ja pienitissisiä. Ja kauhean kateellisia sulle. Ei oo kuule outoa tuokaan, itsellänikin ympärys 75 ja kuppi J. Mutta nauti silti muodoistasi.
Itiksestäkin löytyy. Pyydä apua myyjiltä, osaavat asiansa!
Itse hain 75H-kokoiset sieltä. H:ta isompaa ei oo :( Liivikaupasta ostin myöhemmin parit nätimmät vastaavan kokoiset. Aina sitä isoista rinnoista haaveillaan, mut tää on munkin mielestä vähän liikaa. Painoa kun ei oo kuin 55kg, niin nää rinnat on vähän suhteettomat.
Freda, itis? OULU!
Hups, paikkakunta oli hyvin piilossa tekstin lomassa, sorry.
t:4
Verkkokauppa http://www.figleaves.com myy kaikenkokoisia rintaliivejä, myös imetysliivejä löytyy. Anita Maternity -liivit mallia 5062 on olleet tosi hyvät, ja tuolta saa huomattavasti halvemmalla kuin esim. Bebesistä. Tietty Bebesissä paikan päällä käymällä pystyy paremmin varmistumaan oikeasta koosta.
Minullakin on isot rinnat, inhoan niitä! Painavat, ovat tiellä, vaikeuttavat paljon sopivien vaatteiden löytymistä jne.