Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ei koskaan kukaan huoli ystäväksi : (

Vierailija
25.08.2010 |

Olen opiskellut 2v ja muuten on hyvin mennyt, mutta kun on ryhmätöitä, parityöskentelyä, niin kaikki löytää kaverin. Minä saan vain pälyillä tuskastuneena, kuka minut huolii. En ole ujo, vähän vain hiljanen ja ihan fiksun tuntuinen, monen mielestä. Omasta mielestä käyttäydyn hyvin ja osaan sanoa mielipiteeni, mutta joku vika minussa kuitenkin on.

Töissä on mennyt yleensä hyvin, tulen juttuun ihmisten kanssa. Mutta kouluissa, missä on paljon porukkaa, en ole koskaan löytänyt kavereita. Siksi tuntiaktiivisuuteni on ihan nollassa. Saan kuitenkin hyviä arvosanoja. Kahvihuoneessakin tunnen olevani aina ulkopuolella. Huumorintaju mulla on hyvä. Minulle puhutaan ystävällisesti ja otetaan mukaan, jos kysyn pääsenkö. En usko, että minusta puhutaan selän takana negatiivisesti, mutta olen vähän kuin näkymätön. Ehkä olen vain niin väritön ja mitätön, ettei kukaan huomaa...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin käy usein noin. Mutta se vaihtelee, riippuu ryhmästä. En ole ihminen, joka pääsee kaikkiin ryhmiin sisälle. Mutten jaksa välittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi