Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi helvetti mikä idiootti Huutisostaja. Ov

Vierailija
17.08.2010 |

Kohde sulkeutui 3. päivä (tiistai) ja laitoin huutajalle tilitiedot. Kohteessa on selvästi ilmoittu, että yritän ehtiä VIEMÄÄN kirjeen postiin kahden päivän sisällä (Huom, en siis ilmoita POSTITTAVANI kahdessa päivässä!).

Ostaja maksoi torstai-iltana eli rahat näkyivät vasta seuraavana maanantaina (eli siis viime viikolla).

Huutaja oli laittanut perjantaina meilin, missä kyseli kirjeen perään. Maanantaina tuli uusi kysely ja vastasin hänelle illalla, että vien kirjeen huomenna postiin, kun vien esikoisen uintiharkkoihin, jotka on klo 17-18.00.

Ja tiistaina annoin palautteen ja ilmoitin, että kirje on nyt postissa.

Tiistaina tuli kuitenkin taas kysely, että missä kirje???!! Keskiviikkona sama juttu ja olen kuulemma paska myyjä, jolla ei ole kiirettä postittaa, vaikka maksu pitää olla välittömästi tilillä (Heh, mulla on kohteissa maininta, että odotan maksua viikon, mutta maksuaikaa saa AINA!), johon taas vastasin ystävällisesti, että huomenna on perillä!

Torstaina tuli sitten illalla viesti, missä ostaja narisi postikuluista. Kun olin lähettänyt tavaran isossa helposti kuoressa ja veloittanut siitä 2 euroa eli paljonkos ne pk:t oikeasti olikaan? Mä vastasin siihen, jo hieman ärtyneenä, että pk:t löytyy sieltä ilmoituksesta ja ihan oikein maksoit! Ja jos olisin lähettänyt tuon tavis kuoressa, hinta olisi ollut 3 euroa! Ja veloitan aina isoista H-kuorista 2 euroa ja pienistä euron (ellei kyse ole kevyestä tuotteesta, jonka pk:t olisi oikeasti 80 senttiä eli silloin otan kirjemerkin hinnan ja postitan tavis kuoressa).

Ostajan seuraava viesti oli tyyliin haista paska ja palaute luonnollisesti negatiivinen; hidas postitus! Vaikka vaatii maksun heti! Ottaa liikaa postikuluja jne. jne. jne.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tulipahan se todistettua, että nuo tonnimyyjät ovat sekä myyjinä, että ostajina yhtä rasittavia!

ap

Vierailija
2/10 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että postitat huudon maksun näkymisen jälkeen viikon sisällä. Jos et voi taata, että postitat kahden päivän sisällä (joka ehkä tässä tapauksessa on jopa tulkittavissa, että huudon päätyttyä, jos maksun näkymiseen ei ole viitattu), niin ei kannata sitä mainita. Hiusten halkojia löytyy moneen junaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tilitieto meilissäni sanon aivan selvästi, että postitan, kun rahat NÄKYY TILILLÄNI. Ja yleensä vien postiin 1-2 päivän sisällä, kun rahat näkyy tilillä. Ei kukaan muu ole ihmetellyt tuota, että enkö mä postita heti.

Ja jos muuten aletaan sitä peetä *höm*, niin postiin vienti ei kyllä tarkoita välttämättä postitusta just sinä päivänä. Mutta tämä on eka kokemus tuollaisesta hiusten halkojasta, joka palautteiden mukaan kyllä valittaa muillekkin kaikesta. Ainakin palautteiden perusteella.

ap

Vierailija
4/10 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ärsyttäisi sinunlaiset myyjät, jotka vetkuttelevat ja vievät sit kun lapset viiään harkkoihin. Paskat! Kyllä raha kaikille kelpaa heti, mutta useimmiten sen jälkeen ei olekaan mitään kiirettä toimia.

Vierailija
5/10 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ärsyttäisi sinunlaiset myyjät, jotka vetkuttelevat ja vievät sit kun lapset viiään harkkoihin. Paskat! Kyllä raha kaikille kelpaa heti, mutta useimmiten sen jälkeen ei olekaan mitään kiirettä toimia.

Paskat vaan itsellesi!

Ihan tiedoksesi vaan, että meiltä on matkaa postiin tollaset 20 kilsaa eli en todellakaan lähde huvin vuoksi ajelemaan tuota joka päivä! Meillä on lasten harkkoja ti, ke ja pe eli käyn silloin postissa. Se on voi, voi, jos ei pysty odottamaan muutamaa päivää postia. Ihan sullekin vaan pikku vinkki. Huutiksen säännöt kehoittavat odottamaan viikon.

Jossain pääkaupunkiseudulla tai muualla, missä posteja ja postilootia on tiuhaan, onkin helppo käydä postittamassa heti. Kaikilla ei ole tähän mahdollisuutta eli älä kitise siellä! Vai oletkos sinä mahdollisesti tuo kyseinen huutaja? Ja tuo ei kuule ole mitään vetkuttelua, jos vie kirjeen postiin seuraavana päivänä siitä, kun maksu näkyy tilillä. Toivottavasti ET IKINÄ huuda multa mitään!

ap

Vierailija
6/10 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukee odotan maksua viikon? Ja vielä mahdollisuus maksuaikaankin????

ap

Vierailija
7/10 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ite törmäsin huijarimyyjään, joka keplotteli hintaa tekaistuilla tunnuksilla ja teki kaikkea muutakin jäynää.

Hetken se vaan kirpasee ja mullakin onneksi niin paljon positiivisia palautteita, ettei yksi onneton nega siellä kaikkea pilaa.

Vierailija
8/10 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hassuin oli yksi joka ilmoitti ylläpitoon kun en maksanut tarpeeksi nopeasti kolmen euron ostosta. Hän ei vaan ollut lähettänyt tilinumeroaan. Ihana se yksi nega minulla, se kertoo enemmän hänestä kuin minusta :)

Vierailija
9/10 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitin ihan asiallisesti oman version tapahtuneesta siihen rouvan palautteen alle. Mulla on 200 palautetta, joten tuollainen nega on vaan kärpäsen paska meressä :)

ap

Vierailija
10/10 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tulipahan se todistettua, että nuo tonnimyyjät ovat sekä myyjinä, että ostajina yhtä rasittavia! ap

todistaa muista myyjistä ja ostajista, varsinkin niistä joilla on yli 1000 kauppaa takanaan?!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme