Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähteekö hiuksia enemmän niin kauan kuin imettää?

Vierailija
25.08.2010 |

Nimimerkillä "Reilu 7kk imettänyt"

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei vaikuttanut, mutta monella kaverilla oli isokin vaikutus

Vierailija
2/5 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammavitamiineja kaks päivässä mitä suositellaan raskauden aikana syötäviks :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi n. 3kk synnytyksestä, mutta loppui kyllä muistaakseni silloin kun vauva oli n. puoli-vuotias. Imetin kuitenkin lasta 1 v. asti. Ja takaisin ne kasvoi - hassu sänki koko päänahassa.

Nyt odotan toista ja pelolla odottelen synnytyksen jälkeistä aikaa... Parturini sanoi, ettei sille mitään voi, on hormonaalista. Yksi kaveri käytti Priorin-kapseleita, mutta ei myöskään kokenut niiden kauheasti auttavan. Onko näistä jollakin muulla kokemusta?

Vierailija
4/5 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi n. 3kk synnytyksestä, mutta loppui kyllä muistaakseni silloin kun vauva oli n. puoli-vuotias. Imetin kuitenkin lasta 1 v. asti. Ja takaisin ne kasvoi - hassu sänki koko päänahassa.

Nyt odotan toista ja pelolla odottelen synnytyksen jälkeistä aikaa... Parturini sanoi, ettei sille mitään voi, on hormonaalista. Yksi kaveri käytti Priorin-kapseleita, mutta ei myöskään kokenut niiden kauheasti auttavan. Onko näistä jollakin muulla kokemusta?

Niin ja söin noita Raskaus-Multitabseja imetysajan, ei ainakaan mulla auttanut...

Vierailija
5/5 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustenlähdöllä ei muutenkaan ole mitään tekemistä imetyksen kanssa, vaan sen, että raskausaikana ei hiuksia lähde niin paljon kuin normaalisti, ja nekin hiukset lähtevät raskauden jälkeen kertaheitolla.

Minulla on joka kerta alkanut sulkasato 3kk synnytyksestä ja on päättynyt ehkä parin kuukauden päästä (päättymisajankohtaa ei huomioi yhtä selvästi kuin alkamisajankohtaa).