Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö sandaaleissa sukkia?

Vierailija
02.07.2022 |

En haluaisi pilata uusia sandaaleita hikisillä jaloilla, mutta sukat ovat kyllä ruman näköiset sandaaleissa. Miten itse olet ratkaissut kyseisen ongelman?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän valkoisia tennissukkia (Lenita ei tiedä sitä).

Vierailija
2/31 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina sukat kengissä. Kesällä kesäsukat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pitkät housut, esim työpaikalla.

Rumaahaan on shortsit + sukat, kengillä ei väliä. En koskaan shortsien kanssa käytä ainakaan varrellisia sukkia.

Vierailija
4/31 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina sandaalien päällä myös kohta alkavalla marssilla

Vierailija
5/31 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, sukat sandaaleihin. Samoin kuin töissäkin ympäri vuoden.

Vierailija
6/31 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoni ovat kävellä sukat sandaaleissa tai tyystin paljain jaloin.

Hipiäni on verillä, jos laitan kengät paljaisiin jalkoihin.

Vierailija
7/31 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ohuita nilkkasukkia.

Vierailija
8/31 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta munassa käytän.

Minulla on tarrasujennalla toimivat urheilusandaalit ja puolipohkeeseen ylettyvät valkoiset sukat.

Aa, kesämies mä oon.

Vierailija
9/31 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etiketti ei suosittele sukkien käyttöä sandaaleissa. Minusta ainakin on huvittavaa, suorastaan naurettavaa, katsella sadesäällä ihmisiä joilla on jalassaan sukat ja sandaalit, ehkä jopa kroksit!

Vierailija
10/31 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etiketti ei suosittele sukkien käyttöä sandaaleissa. Minusta ainakin on huvittavaa, suorastaan naurettavaa, katsella sadesäällä ihmisiä joilla on jalassaan sukat ja sandaalit, ehkä jopa kroksit!

Musta on taas oksettavaa nähdä vasaravarpaita, lika- ja pitkäkyntisiä varpaita ym huonosti hoidettuja paljaita jalkoja ihmisten ilmoilla. Kotonaan voivat sikailla vapaasti.

Vierailija
11/31 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä käytän, ehkä en.

Vierailija
12/31 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan töissä työsandaalien kanssa (terveydenhuollossa). 

Vierailija
13/31 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiäks mitä? Mulla tuli tää mieleen, kun mulla tuli ensin aivan hillittömän kipeät hiertymät ja jouduin paikkaamaan niitä sellaisilla tuotteilla, joita saa apteekista. Tässäkin asiassa on silleen, että se sukka suojaa sitä ihoa hiertymältä. Olikos se Lenita Airisto, kun haukkui suomalaiset miehet, ja siitä lähtien me verta valuen kävelemme kadulla paikaten itseämme kuin armeijan pitkillä marsseilla....ja kyllähän mies kestää. Ei siinä mitään. Seuraavana päivänä menee vaan kipuun tottuessa sellainen 5 min aamuisin.

Vierailija
14/31 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Eiikinä sukkia.

Sandaalien ainoa idea on olla viileät kesäkengät, ei sukkia.

Ne on enimmäkseen koti/ rantakengät. Niinkuin kroksit.

Niitä ei kuulu pitää kävellessä pitkiä matkoja niin jotta hiertää. Jos kävelet paljon et laita sukkia vaan vaihdat kengät vaikka lenkkareihin tai muihin.

Jos sinulla on rumat hoitamattomat varpaat laita muut kengät.

Vierailija
15/31 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on pitkät housut, esim työpaikalla.

Rumaahaan on shortsit + sukat, kengillä ei väliä. En koskaan shortsien kanssa käytä ainakaan varrellisia sukkia.

Entä polvihousujesi kanssa?

Vierailija
16/31 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttiuden varma merkki.

Vierailija
17/31 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sukat sandaaleissa. En halua hiekkaa, multaa ja pölyä varpaisiini. Eteisessä koko hoito pois jaloista.

Muut voivat sitten kävellä, vaikka hangessa paljain varpain, ei ole minulta pois tai minulle lisää.

Vierailija
18/31 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen en voinut kuvitellakaan käyttäväni sandaaleissa sukkia. Mutta poltettuani jalkaterät kiehuvalla vedellä, olen alkanut arvostaa sukkia ihan joka kengässä. Varvastossuihinkin voi sukkaan leikata reijän. 

Enää en katso oudoksuen sukka+sandaalit-yhdistelmää. Elämä opettaa, myös avarakatseisuutta.

Oli itsellä siis lääkärin ohje, ettei jalat saa saada aurinkoa ja käytettävä aurinkosuojavoidetta, vaikka sukat. 

Vierailija
19/31 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Junttiuden varma merkki.

... on tällaiset kommentit.

Vierailija
20/31 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen en voinut kuvitellakaan käyttäväni sandaaleissa sukkia. Mutta poltettuani jalkaterät kiehuvalla vedellä, olen alkanut arvostaa sukkia ihan joka kengässä. Varvastossuihinkin voi sukkaan leikata reijän. 

Enää en katso oudoksuen sukka+sandaalit-yhdistelmää. Elämä opettaa, myös avarakatseisuutta.

Oli itsellä siis lääkärin ohje, ettei jalat saa saada aurinkoa ja käytettävä aurinkosuojavoidetta, vaikka sukat. 

Olet kohtalotoverini sillä erotuksella, että minä poltin jalkapöytäni kiehuvalla vedellä jo lapsuudessani. Iho jaloissa on ohutta, kuin pergamenttipaperi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän