Käytätkö sandaaleissa sukkia?
En haluaisi pilata uusia sandaaleita hikisillä jaloilla, mutta sukat ovat kyllä ruman näköiset sandaaleissa. Miten itse olet ratkaissut kyseisen ongelman?
Kommentit (31)
Mulla on aina sukat kengissä. Kesällä kesäsukat.
Jos on pitkät housut, esim työpaikalla.
Rumaahaan on shortsit + sukat, kengillä ei väliä. En koskaan shortsien kanssa käytä ainakaan varrellisia sukkia.
Käytän aina sandaalien päällä myös kohta alkavalla marssilla
Kyllä, sukat sandaaleihin. Samoin kuin töissäkin ympäri vuoden.
Vaihtoehtoni ovat kävellä sukat sandaaleissa tai tyystin paljain jaloin.
Hipiäni on verillä, jos laitan kengät paljaisiin jalkoihin.
Totta munassa käytän.
Minulla on tarrasujennalla toimivat urheilusandaalit ja puolipohkeeseen ylettyvät valkoiset sukat.
Aa, kesämies mä oon.
Etiketti ei suosittele sukkien käyttöä sandaaleissa. Minusta ainakin on huvittavaa, suorastaan naurettavaa, katsella sadesäällä ihmisiä joilla on jalassaan sukat ja sandaalit, ehkä jopa kroksit!
Vierailija kirjoitti:
Etiketti ei suosittele sukkien käyttöä sandaaleissa. Minusta ainakin on huvittavaa, suorastaan naurettavaa, katsella sadesäällä ihmisiä joilla on jalassaan sukat ja sandaalit, ehkä jopa kroksit!
Musta on taas oksettavaa nähdä vasaravarpaita, lika- ja pitkäkyntisiä varpaita ym huonosti hoidettuja paljaita jalkoja ihmisten ilmoilla. Kotonaan voivat sikailla vapaasti.
Ainoastaan töissä työsandaalien kanssa (terveydenhuollossa).
Tiiäks mitä? Mulla tuli tää mieleen, kun mulla tuli ensin aivan hillittömän kipeät hiertymät ja jouduin paikkaamaan niitä sellaisilla tuotteilla, joita saa apteekista. Tässäkin asiassa on silleen, että se sukka suojaa sitä ihoa hiertymältä. Olikos se Lenita Airisto, kun haukkui suomalaiset miehet, ja siitä lähtien me verta valuen kävelemme kadulla paikaten itseämme kuin armeijan pitkillä marsseilla....ja kyllähän mies kestää. Ei siinä mitään. Seuraavana päivänä menee vaan kipuun tottuessa sellainen 5 min aamuisin.
Ei. Eiikinä sukkia.
Sandaalien ainoa idea on olla viileät kesäkengät, ei sukkia.
Ne on enimmäkseen koti/ rantakengät. Niinkuin kroksit.
Niitä ei kuulu pitää kävellessä pitkiä matkoja niin jotta hiertää. Jos kävelet paljon et laita sukkia vaan vaihdat kengät vaikka lenkkareihin tai muihin.
Jos sinulla on rumat hoitamattomat varpaat laita muut kengät.
Vierailija kirjoitti:
Jos on pitkät housut, esim työpaikalla.
Rumaahaan on shortsit + sukat, kengillä ei väliä. En koskaan shortsien kanssa käytä ainakaan varrellisia sukkia.
Entä polvihousujesi kanssa?
Aina sukat sandaaleissa. En halua hiekkaa, multaa ja pölyä varpaisiini. Eteisessä koko hoito pois jaloista.
Muut voivat sitten kävellä, vaikka hangessa paljain varpain, ei ole minulta pois tai minulle lisää.
Ennen en voinut kuvitellakaan käyttäväni sandaaleissa sukkia. Mutta poltettuani jalkaterät kiehuvalla vedellä, olen alkanut arvostaa sukkia ihan joka kengässä. Varvastossuihinkin voi sukkaan leikata reijän.
Enää en katso oudoksuen sukka+sandaalit-yhdistelmää. Elämä opettaa, myös avarakatseisuutta.
Oli itsellä siis lääkärin ohje, ettei jalat saa saada aurinkoa ja käytettävä aurinkosuojavoidetta, vaikka sukat.
Vierailija kirjoitti:
Junttiuden varma merkki.
... on tällaiset kommentit.
Vierailija kirjoitti:
Ennen en voinut kuvitellakaan käyttäväni sandaaleissa sukkia. Mutta poltettuani jalkaterät kiehuvalla vedellä, olen alkanut arvostaa sukkia ihan joka kengässä. Varvastossuihinkin voi sukkaan leikata reijän.
Enää en katso oudoksuen sukka+sandaalit-yhdistelmää. Elämä opettaa, myös avarakatseisuutta.
Oli itsellä siis lääkärin ohje, ettei jalat saa saada aurinkoa ja käytettävä aurinkosuojavoidetta, vaikka sukat.
Olet kohtalotoverini sillä erotuksella, että minä poltin jalkapöytäni kiehuvalla vedellä jo lapsuudessani. Iho jaloissa on ohutta, kuin pergamenttipaperi.
Käytän valkoisia tennissukkia (Lenita ei tiedä sitä).