Ei ihme, jos espoossa asiat ryssii
kun kaupungin henkilöstö venkoilee pois työpaikoiltaan keskimäärin 1kk/vuosi!!
Se tekee rahassa 19 milj. euroa kankkulan kaivoon. Me ollaan kohta kuin Kreikassa, jossa ihmisillä on yksi ylimääräinen palkkakuukausi.
Viude mitä lusmuja.
Kommentit (11)
Ei ollut kyse lomaopikeuksista, vaan lusmulomista.
- kaupunki kasvaa kovaa tahtia
- kaupungin verotulot heittelee kovasti riippuen siitä, miten Nokialla sattuu menemään
- päättäjät pistävät rahaa älyttömyyksiin (metro)
- kaupungin verotuloista kyörätään iso osa elinkelvottomille pikkukunnille
koostuu ns. sairauspoissaoloista, sairaan lapsen hoidosta jne (=suomeksi lusmuilusta)
capito, understand, verstanden, förstår?
Vuosilomat tulee sitten noiden lusmulomien päälle!
Hohhoijaa, tahtoo kaupungille töihin!
koostuu ns. sairauspoissaoloista, sairaan lapsen hoidosta jne (=suomeksi lusmuilusta)capito, understand, verstanden, förstår?
Vuosilomat tulee sitten noiden lusmulomien päälle!
Hohhoijaa, tahtoo kaupungille töihin!
Capito? Got it? Verstanden Sie? Hajar du?
Minä, ap, puhuin jo alkuperäisessä avauksessani "venkoilusta", siitä, että ollaan pois duunista mitä ihmeellisimmillä verukkeilla, jota kertyy n. 1kk/vuosi.
Jos hoitaa sairasta lasta viisi kertaa vuodessa kolme päivää, se tekee 15vrk. Siihen lisäksi omat sairastelut, usein sairasloma voi olla vuodenkin jollakin tyypillä, toisilla ei yhtään. Minun ei onneksi tarvitse otta saikkua koska voin tehdä töitä etänä myös.
Kuntasektorin pitkien lomien ja muiden poissaolojen takia kuntatyöntekijät olivat vuonna 2004 poissa varsinaisesta työstään noin joka viidentenä työpäivänä.
Kunnan palveluksessa oleva oli tosiasiallisesti työssä keskimäärin 1 530 tuntia vuodessa.Tämä on lähes 100 tuntia vähemmän kuin yksityisellä
sektorilla.
rahaa riittää peruspalveluihin, koulutukseen, rakentamiseen, lastenhoidon tukiin yms.
kenkää tulis.
Monessa perheessä on kuitenkin kaksikin vanhempaa, voisiko toinen olla välillä lapsen kanssa kotona? Joillakin onnekkailla on myös lähisukua, kuten isovanhemmat, jotka jeesaa tarvittaessa.
"Jos hoitaa sairasta lasta viisi kertaa vuodessa kolme päivää, se tekee 15vrk. Siihen lisäksi omat sairastelut, usein sairasloma voi olla vuodenkin jollakin tyypillä, toisilla ei yhtään. Minun ei onneksi tarvitse otta saikkua koska voin tehdä töitä etänä myös."
Vieläpä palkalliset.