Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin vanhat hieman nyppyyntyneet vaatteet? Ideoita miten voi kierrättää?

Vierailija
25.08.2010 |

Vaatteita voi kierrättää vaikka ilmaiseksi antamalla pelastusarmeijalle, mutta entä ne vaatteet jotka on ehtineet jo nyppyyntyä ja kelpaisivat korkeintaan koti ja remonttivaatteiksi? Siihen tarkoitukseen kun ei tarvitse niin järjettömiä määriä vaatteita kuin mitä niitä tulee 5 hengen perheessä?

Muuten, kurja huomata että mummon perintölakanat ovat edelleen hyviä ja käytössä, mutta itse ostamissa lakanoissa on joissain ihan reikiäkin ja ovat ihan paperin ohutta...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän usein vanhoista paidoista printtikuvioita paikkoina toisiin vaatteisiin. Ja ne vaatteet mitä voi korjata niin korjaan surkeilla käsityötaidoillani. Nykyisin korjaan lasten sukkiakin vaikka ennen heitin suoraan roskiin.

Vierailija
2/8 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. mitään akryyliä sisältävää en enää osta.

Kaikesta ei tietty voi tietää nyppyyntyykö vai ei, mutta jos löytyy joku "luotettava" vaatemerkki niin suosin sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko akryyli sellaista joka saa kankaan nyppyntymään helpommin? Kiitos vinkistä :).

Vierailija
4/8 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinten löytökodit ottaa takkeja yms. paksumpaa eläimille (nukkumapaikoiksi).

Vierailija
5/8 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivaatteita tarvitaan joka lapsiperheessä.

Laita vaikka neuvolan ilmoitustaululle lappu että annetaan käyttökelpoista mutta kulunutta perusvaatetta sen-ja-sen kokoisille.

Vierailija
6/8 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle tallille, autoja laittaessa ja muuten ropatessa menee räsyä ja rättiä reippaasti.

Vierailija
7/8 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kuluu 6 ihmisen ja 4 kissan perheessä.

Vierailija
8/8 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käyttänyt collegeihin ym. pidentää vaatteen käyttöikää, jos muuten on ehjä.

joku jo mainitsikin, että rikki menneistä vaatteista voi ottaa kuviot talteen. itse teen niistä myös paikkoja ja koristeita esim. lasten kasseihin tai tyynyliinoihin. käteviä myös, jos askastelee itse kortteja tai tekee tilkkutöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän