Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
odotatko vuotta 2012?
25.08.2010 |
Millä mielellä? Uskotko, että uusi aika koittaa?
Kommentit (4)
Aika kulunut aihe. Onhan tuo maailmanloppu ollut tulossa jo aika kauan. Päivämäärä vaan siirtyy koko ajan. Hohhoijaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei tule Nibirua eivätkä maapallon magneettiset navat käänny.
Ajattelin hankkiutua raskaaksi ensi vuonna ja synnyttää vuonna 2012.
Alue: Aihe vapaa
Ajattelin kyllä olla tän miehen kanssa vielä ja asua tässä asunnossa ja työpaikkaakaan en ole suunnitellut vaihtavani, lapsetkin niin pieniä, että asuvat kotona vielä. Tietenkin aina voisi toivoa vaikka lottovoittoa, siitä kyllä alkaisi uusi aika mun elämässä. Mutta ei nyt muuta kummallista ole odotettavissa.