Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan mulla alkoholiongelma (tai joku muu...)

Vierailija
25.08.2010 |

Taas valvon tähän aikaan viinilasi kädessä ja aamulla töihin meno... Alkanut vaan viime aikoina yleistyä nämä iltaiset viinilasit tai iltaoluet. Ja ei nykyään jää usein enää yhteen lasiin tai olueen, vaan menee 2-3. Ihan hyvin pystyn työn seuraavana päivänä hoitamaan, vaikka olenkin väsynyt, mutta meneeköhän tämä vain pahemmaksi.. :(

Viime aikoina on vaan ollut aika rankkaa töissä ja kotonakin... Mies usein illat töissä tai rakennuksella (sekin projekti nyt menossa). Tuntuu et ainut päivän kohokohta on kun saa lapset sänkyyn ja ottaa itse lasillisen...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt ihmeessä hoitoon tai jotain. Mitä teet jos lapset herää illalla tai jos jotain sattuu ja pitää lähteä vaika sairaalaan. Jos nytkin lapset nukkumassa kotona, niin vähän vastuullisuudentuntoa!

Vierailija
2/5 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten pystyisi lapsistani huolehtimaan. Tai että käytökseni olennaisesti muuttuisi ja aiheuttaisi lapsille traumoja. Olen lähinnä huolestunut käytön lisääntymisestä ja säännöllisyydestä.

Mutta olet oikeassa, ehkä pitäisi puhua jonkun kanssa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tällä palstalla aika moni mamma ole tähän aikaan ottanut lasillisen jos toisenkin. Itse tiedät parhaiten onko sinulla ongelma vai ei. Turhaan sitä täältä kyselet.

Vierailija
4/5 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei kai tässä mistään ongelmasta on kyse... Kun vaan ehtisi joskus tarpeeksi.

Vierailija
5/5 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nousee 5-6 bisseen, siitä taas ylöspäin. Kokemusta on, en itse ajatellut, että minulle voisi mitään ongelmaa tulla kun stressaantuneena aloin naukkailemaan. Jossain vaiheessa sitten tuli ongelmia :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän