Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis oikeastiko melkein kaikki sekstaa

Vierailija
24.08.2010 |

ekoilla treffeillä? En ole ollut tärskyillä 13:en vuoteen, joten jos nyt pitäis treffailla, en osaisi käytösnormeja, vaan leimautuisin kai pihtariksi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekoilla treffeillä. =)

Ei se susta tee pihtaria.

Vierailija
2/11 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään seksistä enkä koe, että "kauneinta kukkaa" pitäsi säästellä johonkin pyhään toimitukseen. Järvi ei soutamalla kulu ja madonnamyytit kuuluvat kirkolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan fiiliksen mukaan olen mennyt, ja koska olen etsinyt elämän - en vain seksikumppania- niin harvoinpa olen ekalla kertaa antanut. Pitäähän se ensin tietää mikä mies on miehiään. Tapaamani kundit ovat olleet ihan normi kaksi- nelikymppisiä, eikä kukaan ole minusta ollut saamattomuudesta pahoillaan. Ja tietysti sitten seurustellessa ja myöhemmin avioliitossani olen saanut kylliksi tuntea antamisen, saamisen, haluamisen ja halutuksi tulemisen iloa. Oikeastaan, voisin sanoa, että jos oikeasti olisin jostakusta kiinnostunut niin en ikinä pelaisi korttejani niin huonosti, että antaisin heti.

Vierailija
4/11 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin juuri ajattelen. -ap-

Vierailija
5/11 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exälle annoin ekoilla treffeillä ja nyt olen ollut yksin jo vuosia. Olen siis yh, mutta tarve seksiin on nollassa.

Tahtoisin löytää jonkun ihmisen, jolla samat arvot ja sitten joskus seksiä, kun se ei olekaan vaan seksiä.

En tiedä, mikä mussa on vikana, mutta en tajua käsitystä "vain seksiä".

Oon varmaan avaruudesta tjtn!?

Vierailija
6/11 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan fiiliksen mukaan olen mennyt, ja koska olen etsinyt elämän - en vain seksikumppania- niin harvoinpa olen ekalla kertaa antanut. Pitäähän se ensin tietää mikä mies on miehiään. Tapaamani kundit ovat olleet ihan normi kaksi- nelikymppisiä, eikä kukaan ole minusta ollut saamattomuudesta pahoillaan. Ja tietysti sitten seurustellessa ja myöhemmin avioliitossani olen saanut kylliksi tuntea antamisen, saamisen, haluamisen ja halutuksi tulemisen iloa. Oikeastaan, voisin sanoa, että jos oikeasti olisin jostakusta kiinnostunut niin en ikinä pelaisi korttejani niin huonosti, että antaisin heti.

eikös se ole laskelmointia?

Jos on, niin koska sen pelaamisen voi lopettaa ja olla ihan oma itsensä?

Vierailija
7/11 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden illan panoille voi antaa heti, mutta treffikaverille ei???? Mikä näitä kahta erottaa...

Vierailija
8/11 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytön ensimmäiset treffit on hääyö.

Ehkä vähän eri sielä etelässä. Täällä kun tuvan ulkopuolelle ei ole menemistä tai...

Vierailija
9/11 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole nyt tarvetta miettiä moisia, kun on tuo mies, mutta jos olisi, niin en menis heti sänkyyn. Ei ole mun tapaistani.

Vierailija
10/11 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin siinä kävi. Erottiin 10v myöhemmin, mutta tuskin johtui tuosta ajat sitten sattuneesta "hätäilystä".

Enpä ole sen jälkeen joutunut moista pohtimaan. Löytyisi jostain edes rohkeutta etsiä uutta parisuhdetta että yrittäisin edes niitä ekoja treffejä. Jos/kun niille joskus päädyn niin menen varmaan tilanteen ja tunteen mukana. Tuntuu vähän ikävältä ajatus että päättäisin etukäteen toimintakaavion millä treffeillä mies saa luvan koskea hiuksiin, milloin suudella, milloin mennään seksiin asti. Kait sen sitten tietää kun se tuntuu hyvältä?

Vierailija
11/11 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään seksistä enkä koe, että "kauneinta kukkaa" pitäsi säästellä johonkin pyhään toimitukseen. Järvi ei soutamalla kulu ja madonnamyytit kuuluvat kirkolle.

Mä en vaan halua hypätä sänkyyn jonkun tuntemattoman ihmisen kanssa. Ajatus tuntuu epämukavalta. Haluan tutustua ensin rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi