Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laittanut hoitopaikka hakemuksen 1kk sitten päivähoitotoimistoon.

Vierailija
24.08.2010 |

Laitoin aloittamispäiväksi ens maanantain. Soitin sinne myös silloin ja varmistin, että hakemus on tullut. Sanoi, että joko päiväkotiin tai pph.

Ei ole tullut sen jlk yhteydenottoa sieltä ollenkaan. Kuinka myöhään ne oikein ilmoittavat, että mistä lapsi saa hoitopaikan? Eihän tässä kerkiä siihen paikkaan ollenkaan tutustua.

En aio itse soittaa kuin vasta perjantaina vähän ennen toimiston sulkemisaikaa ja kysyn sitten, että minne sen lapsen ma klo 7 vien hoitoon.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin aloittamispäiväksi ens maanantain. Soitin sinne myös silloin ja varmistin, että hakemus on tullut. Sanoi, että joko päiväkotiin tai pph. Ei ole tullut sen jlk yhteydenottoa sieltä ollenkaan. Kuinka myöhään ne oikein ilmoittavat, että mistä lapsi saa hoitopaikan? Eihän tässä kerkiä siihen paikkaan ollenkaan tutustua. En aio itse soittaa kuin vasta perjantaina vähän ennen toimiston sulkemisaikaa ja kysyn sitten, että minne sen lapsen ma klo 7 vien hoitoon.

ei niillä ole niin vaan paikkaa antaa, elokuun alussa hoitopaikat täyttyvät nopeasti, viimeistää virikilapsista!!

Vierailija
2/3 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoivat vielä, että kyllä hoitopaikan saa, 2vk on kuulemma meidän kunnalla aikaa järjestää hoito, mutta minähän hain jo 4vk aikaisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla että saat tiedon paikasta edellisenä päivänä. Kannattaa sinne soittaa että mikä tilanne. Mutta varaudu siis siihen että paikka on MISSÄ VAAN, eli matkaa voi tulla reilustikin ja ihan väärään suuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä