Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Help! Kestääkö rattaat seuraavanlaisen kuljetuksen:

Vierailija
16.08.2010 |

Pitäisi hakea paketti postista, enkä kuollaksenikaan muista, kuinka paljon rattaiden painoraja on. Lapsi painaa n. 12kg ja paketti 21kg. Brio Nova rattaat kyseessä ja tavarakori on metallinen. Uskaltaako kuljettaa rattailla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuorma tulla. Onko niin pitkä matka, ettei lapsi jaksa kävellä/ei osaa? Tai kulkisi kantoliinassa/repussa? Minkä mallinen paketti, että kuinka mahtuu tavarakoriin?

Aikamoisia tavaramääriä oon kyllä itse kuljettanut matkarattaillakin ja kestäneet ovat, vaikka painorajat ovat ylittyneetkin...

Vierailija
2/4 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on 1,5v, eli ei jaksa itse kävellä. Kantoliinassa suostuu olemaan vaan siinä "vauva-asennossa", eli nassu minuun päin mahan puolella. Kyseessä käsipainot, eli pitäis mahtua koriin.

Taidan odotella muutaman jos jostain ilmaantuisi autokyyti. Jos ei, niin sitten varmaan tarvii huvittaa kohdalle osuvia tuuppimalla pakettia rattaissa ja lasta kantoliinassa... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on -02 syntyneelle ostetut Emmaljungan yhdistelmät, metallisella tavarakorilla, ja niissä on tuolta vuodesta -02 kuljetettu jatkuvasti paljonkin "ylipainoa", kolme lasta peräjälkeen, ja sen jälkeen käytössä myös hoitolapsilla..

Usein kyydissä on ollut yksi pieni istumassa/nukkumassa, toinen isompi lapsi istumassa tukikaaren päällä, ja vielä kilotolkulla tavaraa alla tavarakorissa..Ja tätä on siis harrastettu vuosia putkeen :D

Hyvin on kestänyt, mutta kestääkö nykyvehkeet mitään, sitä en tiedä, useimmissa rattaissa jne on tuntunut laatu menevän alaspäin huimaa vauhtia :(

Vierailija
4/4 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Brion yhdistelmärattaat -05 ja metallikorin painoraja on muistaakseni 5kg.

Emmaljungan kaksosrattaissa -06 alakorin (vaneri+suojakangas+nepparikiinnistys) painoraja myös 5kg.

On ollut enemmänkin painoa, mut tuskin kestää 21kg!

Mä varmaan odottelisin suosiolla autokyytiä tai sit jakaisin paketista 10kg reppuun (rinkka parempi) ja 5kg alakoriin ja loput lapsen kanssa rattaiden istuinosaan, jos vaan saa mahtumaan. Saatko esim. selkänojan alas? Ja lapsi kävelis aina välillä sen mitä jaksaa, niin ei ois niin hirveän painava lasti.

Mulla toisinaan ollu tavallisissa Brion rattaissa 2 lasta kyydissä, 13kg+18kg. Lisäksi repussa ja alakorissa kauppatavarat.