Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita erakkomammoja? Minulla kolmas

Vierailija
24.08.2010 |

lapsi, vauva nyt 9 kk enkä oikeastaan paljoakaan käy missään. Muskariin nyt ilmoittauduttiin mutta en ole käynyt missään perhekahviloissa yms. Eikä tämä yksinäisyys edes häiritse :) Nautin vaan, kun kohta joudun taas töihin hektiseen menoon.

Olenko aivan outo ja kummallinen? Onko muita vapaaehtoisesti erakoituneita mammoja.

Ps. Minulla on ystäviä kyllä joita näen säännöllisesti. Mutta siis vauvan kanssa ollaan paljon kotosalla enkä tunne muita vauvallisia tällä hetkellä.

Vanhempien lasten kanssa tuli enemmän istuttua vauvakahviloissa yms kun kavereilla oli samanikäisiä, enää en jaksa..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen ilmoittautuu

Vierailija
2/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin ilmottautuu yksi, joka ei tosiaankaan ole edes käynyt mammakahviloissa tai muskareissa. Eli vielä ap:ta erakompi tapaus. Vaikka olen kyllä sosiaalinen, iloinen, kavereita on jne. niin vallankin vauvan kanssa olen tykännyt ikään kuin käpertyä omiin oloihini. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä käynyt puistossa. Siellä saan lähinnä kylmiäväreitä katsoessani äitejä ringissä. En tahdo kuulua siihen porukkaan jossa rattailla mennään ketään väistämättä ja pitää päteä lasten haalarimerkeillä... Pahin puistatus tuli mammasta joka tärkeänä juoksi ympäri puistoa me and i kuvasto ja tilauslehtinen kädessään :D.

Ehkä mulla on vähän ennakkoluuloja, mutta ystäväni ovat toisaalla eikä uusille oikeastaan ole aikaa. Toki juttelen puistossa jos joku sattuu juttusille, mutta puistotuttavuudeksi saa jäädä.

Vierailija
4/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin ilmottautuu yksi, joka ei tosiaankaan ole edes käynyt mammakahviloissa tai muskareissa. Eli vielä ap:ta erakompi tapaus. Vaikka olen kyllä sosiaalinen, iloinen, kavereita on jne. niin vallankin vauvan kanssa olen tykännyt ikään kuin käpertyä omiin oloihini. :)

muskari on ainoa missä käytiin kerran viikossa, esikoisen kanssa oli äiti-vauva ryhmä jonka kanssa kokoonnuttiin n.2 kertaa kuussa aina jonkun luokse kahvittelemaan, nyt ei oo ollut sitäkään, ei kyl kerkee ku esikoinen harrastaa jalkkista ja sählyä ja on puhe-ja toimintaterapiat niin ei jaksa, ulkoilaan kyllä käveellään esikoinen viemästä eskariin 1,5 suuntaansa 8.30 ja taas hakemaan klo:12 niin missä välissä sitä kerkee ja mun hetki on kun katson tunteet ja tuoksut telkusta, sen loputta lähdenkin hakemaan kuopuksen kanssa esikoista sielt eskasta käväistää kyllä jossakin matkavarella leikkipuistossa keinumassa.

Vierailija
5/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olla poissa töistä ihan omassa rauhassa vauvan kanssa kotona.

Kavereita käy kylässä harvakseltaa, ja silloin harvoin on ihan mukavaa tavata tuttuja. Harvoin tarkoittaa siis noin kerran kuukaudessa tai vielä harvemmin.

Tunnen yhden vauvallisen tässä lähistöllä, mutta en kaipaa seuraa hänestäkään.

Vierailija
6/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän päälle vuoden ikäisenä hän alkoi kaivata enemmän toimintaa ja niinpä sitten jouduin hiekkalaatikolle. Jos saisi rauhassa kotona vauvan kanssa köllötellä, niin en kaipaisi mitään. Se joka haukkui puiston mammarinkejä oli kyllä aika törkeä, ja kertoi vain omista ennakkoluuloistaan. Ihan kaikenlaisia ihmisiä niissä puistoissa on. Tietenkään kaikkia ei kiinnosta jotkut toppapuvun merkit.

Vierailija
7/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhoan kaikenmaailman mammakerhoja yms joissa ollaan niin mammaa niin mammaa. kauhistus.