Onko teillä muilla nänneissä valkoisia "pisteitä"?
näkyy varsinkin suihkussa;) Siis itsellä yli seitsemän kuukautta imetyksestä ja huimasin moisen, Vai olenkohan raskaana...
Kommentit (12)
Noloja kysymyksiä, mutta en ole aiemmin huomannut vastaavaa...ja menkatkin on mulla neljä päivää myöhässä, ehkä siis vain yhteensattuma:)
Se tali suojaa myös maitotiehyitä "korkkina" kun et nyt imetä. Ei kannata puristaa ja kynsiä irti, voit saada sitä kautta vain infektioita rintoihisi.
ja imetyksestä on 3 vuotta.
Tulee tosin vielä hieman maitoakin, kun puristaa : )
kuivunutta nestettä. Mullakin tulee, vaikka vauvani on jo 11-vuotias.
mullakin tulee tippoja, ja vauva 7-vuotias =)
Mikä vaan mietityttää, on se, että se on tummaa, kirkasta nestettä, kuin olisi verta joukossa. Joskus on ihan kirkasta, joskus tuollaista.
Ja molemmista rinnoista sama juttu, siksi en ole pahemmin "huolestunutkaan".
Onko kellään muulla tällaista, että neste ei olisi kirkasta tai vaaleaa?
ja maitoakin tulee (tai kirkasta tahmeaa nestettä).
Imettänyt en ole vuoteen.
mullakin tulee tippoja, ja vauva 7-vuotias =)Mikä vaan mietityttää, on se, että se on tummaa, kirkasta nestettä, kuin olisi verta joukossa. Joskus on ihan kirkasta, joskus tuollaista.
pitäisi mennä testiin mutta kun sitä ei tule paljoa
mullakin tulee tippoja, ja vauva 7-vuotias =)Mikä vaan mietityttää, on se, että se on tummaa, kirkasta nestettä, kuin olisi verta joukossa. Joskus on ihan kirkasta, joskus tuollaista.
Tuossa on yksi kriteeri epäillä rintasyöpää, ihan suoraan sanottuna. Jos joku sulle nyt netissä kirjoittaa nimettömänä, että "Joo mulla on kanssa samaa" niin kannattaako jättää asia tutkimatta?! Mieti. Ei sulla välttämättä mitään sairautta ole, tietenkään, mutta kukaan ei sitä sulle täällä voi myöskään luvata, että ei ole.
mullakin tulee tippoja, ja vauva 7-vuotias =) Mikä vaan mietityttää, on se, että se on tummaa, kirkasta nestettä, kuin olisi verta joukossa. Joskus on ihan kirkasta, joskus tuollaista. Ja molemmista rinnoista sama juttu, siksi en ole pahemmin "huolestunutkaan". Onko kellään muulla tällaista, että neste ei olisi kirkasta tai vaaleaa?
Tuossa on yksi kriteeri epäillä rintasyöpää, ihan suoraan sanottuna. Jos joku sulle nyt netissä kirjoittaa nimettömänä, että "Joo mulla on kanssa samaa" niin kannattaako jättää asia tutkimatta?! Mieti. Ei sulla välttämättä mitään sairautta ole, tietenkään, mutta kukaan ei sitä sulle täällä voi myöskään luvata, että ei ole.
multa ei tule mitään senstettä eikä talia, olen imettänyt 3 vuotta yhteensä.
Mene lekuriin, ehkä se on syöpä.
mullakin tulee tippoja, ja vauva 7-vuotias =) Mikä vaan mietityttää, on se, että se on tummaa, kirkasta nestettä, kuin olisi verta joukossa. Joskus on ihan kirkasta, joskus tuollaista. Ja molemmista rinnoista sama juttu, siksi en ole pahemmin "huolestunutkaan". Onko kellään muulla tällaista, että neste ei olisi kirkasta tai vaaleaa?
multa ei tule mitään senstettä eikä talia, olen imettänyt 3 vuotta yhteensä. Mene lekuriin, ehkä se on syöpä.
Silloin lääkäri tutki kuvia ja sanoi, että puolentoista vuoden kuluttua uudestaan...
Ultrasi myös.
Eli nyt syksyllä pitäisikin mennä uudestaan.
Siis maito tulee aivan rinnan päästä niiku pitääkin.
Talinäppypilkut sitten ovat siinä ympärillä nännipihassa tai lierissä, jos hellehattumielikuvaa käytettäis : )
Enkä ole raskaana.