Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiatonta toimintaa...

Vierailija
24.08.2010 |

lapsen eskarissa on tietynlainen tilaongelma ja annoin siitä palautetta pkn johtajalle joka vastaa myös eskarin tiloista. Nyt jokaikinen henkilökuntaan kuuluva tietää että MINÄ olen valittanut. Tuleepahan tunne ettei kannata enää palautetta antaa eikä mahdollisista epäkohdista keskustella kun näin saan julkisuutta. Olin kyllä tarkoittanut asian vain minun ja pkn johtajan väliseksi asiaksi sillä se asia ei koske millään tavalla eskarin henkilökuntaa vaan tiloja. Eipä tässä nyt suurta ongelmaa ole mutta harmittaa kun noin lörpötellään kaikki asiat....

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tila yleensä on mikä on. Ja yleensä ne tilaongelmat ovat nimenomaan heidän ristinsä.

Vierailija
2/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä häiritsee kun äijät jättää vessan oven auki ja valittaa siitä mulle, mutta ei kehtaa sanoa muille. Mun tehtäväksi jää naputtaa asiasta joka ei mua edes häiritse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan asiatonta tuolla lailla juoruta. Oletko varma, että ovat keskustelleet, vai onko vain sellainen tunne. Kyllä nyt, hitto, täytyy voida oma mielipiteensä sanoa epäkohdista, ilman että ihan leimataan, höh

Vierailija
4/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolle asia ei kuulu? joo pkn johtaja on ne tilat määränny eskarilaisille ja siksi annoin palautetta jotta asialle voitais jatkossa kenties tehdä jotain.ei mikään muutu jos mammat ette saa suutanne auki mutta mun mielestäni luottamukselliset keskustelut eivät kuulu muille kuin asianosaisille...ap

Vierailija
5/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan asiatonta tuolla lailla juoruta. Oletko varma, että ovat keskustelleet, vai onko vain sellainen tunne. Kyllä nyt, hitto, täytyy voida oma mielipiteensä sanoa epäkohdista, ilman että ihan leimataan, höh

Vierailija
6/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka asioista päättää? Miksi mä menisin eskarin henkilökunnalle sanomaan jos kerran pkn johtaja vastaa tiloista ja niiden määrittelystä :D???? ap

Vierailija
7/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylimääräistä tilaa, josta ottaa?

Vai sulloisitko sinä jonkun muut lapset ahtaammin saadaksesi omallesi paremmat?

Vierailija
8/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy selittää miten joku yksi tietty ihminen valittanut! Moukkamaista toimintaa. Jos olis halunnu kertoa että joku valittanut tiloista voi sen tehdä muullakin tapaa kuin leimaamalla kertoen ihmisen nimen...asiahan ei tosiaan kuulu muille kuin sille joka tiloista määrää. Ohis

Vierailija
9/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan aion jatkossakin saada suuni auki jotta jotain esitystä koskaan voisi tapahtua. Eskari poistettiin säästösyistä pksta ja ahdettiin naurettavan kokoiseen tilaan koululle. Huvittavaa tässä on se että eräät henkilökunnastakin kritisoineet tiloja siellä. Suosittelen teillekin! ap

Vierailija
10/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan aion jatkossakin saada suuni auki jotta jotain esitystä koskaan voisi tapahtua. Eskari poistettiin säästösyistä pksta ja ahdettiin naurettavan kokoiseen tilaan koululle. Huvittavaa tässä on se että eräät henkilökunnastakin kritisoineet tiloja siellä. Suosittelen teillekin! ap

Vierailija
11/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä, minusta henkilökunnan pitää olla myös ajantasalla siitä, että mitä huomioita ja palautetta päiväkotiin ja eskariin tulee, eihän asioille voi mitään jos ne pitää pitää vain pk:n johtajan tiedossa? o.O

Vierailija
12/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pitäis ja tulevat sitten esim tänne itkemään asiaa. Sä ap olet toiminut ihan oikein palautetta pitää aina antaa oli se sit plussaa tai miinusta. Pkn johtaja toiminut asiattomasti juorutessaan...akoilla vähän sellainen tyyli että jossain kahvipöydässä käydään läpi asioita jotka ei kaikille kuulu sen olen omassakin työssäni huomannut.

Vierailija
13/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he eivät tiloja määrittele vaan yrittävät vaan toimia sen puitteissa. Eri asia jos olis valitettu eskarin toiminnasta muuten....ap

Vierailija
14/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmettä sinä sille päiväkodin johtajalle ruikutat?

Mitä hän sille voi? Luuletko että se henkilökunta tuollaista haluaa? Että keksit pyörän ihan ensimmäisenä?

Vierailija
15/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se kuuluu sille joka asialle jotain voi tehdä eli tässä tapauksessa pkn johtajalle. Ensi vuonna kenties mietttii uudestaan että ovatko tilat liian pienet ja voisko tilaa saada lisää jostain. Tämä on sitä jatkuvaa kehitystä! Kyllä muakin ottais pannuun jos kaikki asiat juoruttais ympäriinsä (jos valittaisin jostain). Ja olis johtaja voinut sanoa että tiloista tullut palautetta mutta miksi mainita erikseen nimiä? Kuulostaa siltä että nainen tykkää juoruilusta...

Vierailija
16/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olisko parempi vaan olla hiljaa? OHIS

Vierailija
17/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä että sait ap sanotuksi vaikka suomalaiseen mentaliteettiin kuuluukin olla hiljaa ja nurkua kotonaan vaan :)

Vierailija
18/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sain siitä henkilökunnalta ihan kiitostakin. He kun olivat yrittäneet mutta ei tulosta...kyllä se vanhempienkin asia on vähän seurata millaisiin kopperoihin sitä isoja lapsiryhmiä tungetaan...

Vierailija
19/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiloista määräävälle.

Meidän eskari oltiin aikoinaan siirtämässä liian pieniin tiloihin. Me vanhemmat toimittiin yhdessä henkilökunnan kanssa ja estettiin se.

Ap reagoi väärään aikaan ja väärin.

Vierailija
20/75 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiaa levitelty nimelläni sellaisille joille asia ei kuulu. Oli asia mikä vaan niin tuon tason ihmisellä luulis olevan vähän tilannetajua. Juorukelloista ei kukaan tykkää...paitsi tällä palstalla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä