Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi itku millaisia vaatteita lapsi sai lahjaksi!

Vierailija
24.08.2010 |

Sinänsä kauniita ja laadukkaita vaatteita, mutta

-pojalle tyttöjen vaatteita ( kukkia, glitteriä, trumpettilahkeita)

-liian pieniä

-lyhythihaisia ja -lahkeisia monta settiä, eikä edes bodeja tms. alusvaatteeksi kelpaavia vaan sortseja, pikeitä ym.

Mitä mä näille teen?2

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä ihmistä, jolle ei ilmaiseksi saatu vaate kelpaa. Mutta myy/ anna pois, joku muu varmaan käyttää mielellään.

Vierailija
2/10 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas vaikeaa keksiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ketään kaveria, jolle antaa/myydä/tehdä vaihtokauppaa?? Tai sitten kirpparille myymään. Harmi :-(

Vierailija
4/10 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin tähän vuoden aikaan käyttää ainoastaan noita selkeästi tyttöjen vaatteita pojallani ja olen sit varmaan nipo kun en niin halua tehdä.

Harmittaa siksi, että vaatteet on varmasti hyvää tarkoittaen ostettu juuri minun lapselleni lahjaksi, ja ovat jopa kalliita merkkejäkin, ja sitten niitä ei voi käyttää pienen koon tai väärän vuodenajan vuoksi.

En niitä kehtaa antaa poiskaan, joten piilotan kaappiin ja laitan sit joskun myöhemmin UFFille.

t.ap

Vierailija
5/10 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai teillä niin kylmä sisällä ole?

Vierailija
6/10 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika käytä mielellään tyttöjen glitteroituja ja kukkakuosisia vaatteita?

tai liian pieniä?

Tai sortseja näillä keleillä?

Vierailija
7/10 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas harmi. Miten joku voi edes antaa väärän sukupuolen vaatteita? Eihän niitä edes kotona halua käyttää. Et ole mitenkään nirso vaan tervejärkinen.Itse kans jättäisin sit kaapin perälle, ellei jollekin tutulle voi antaa, joka ei lahjanantajien kanssa voi törmätä.

Vierailija
8/10 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas harmi. Miten joku voi edes antaa väärän sukupuolen vaatteita? Eihän niitä edes kotona halua käyttää. Et ole mitenkään nirso vaan tervejärkinen.Itse kans jättäisin sit kaapin perälle, ellei jollekin tutulle voi antaa, joka ei lahjanantajien kanssa voi törmätä.

Vierailija
9/10 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ehdi itse kirppikselle myymään, laita vaikka kaupan ilmoitustaululle ilmoitus.

Vierailija
10/10 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alesta löytänyt, en ikipäivänä tuollaisia käyttäis tilanteessasi. karmeeta et joku on noin ajattelematon. myy huutiksessa ja osta rahoilla jotain teille sopivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan