Inhoatko rintaliivien ostamista?
Mä inhoan - mun kaikki ritsikat on samanlaisia (eri värisiä tietty), koska kun kerrankin löytää hyvän, istuvan mallin ostan niitä läjän ja huokaisen helpotuksesta, ettei tarvitse ihan heti käydä samaa ruljanssia läpi.
Kommentit (9)
erittäin asiantuntevaan ja hyvävalikoimaiseen liiviliikkeeseen. Myyjä tuo mulle sopivia malleja ja valitsen niistä -helppoa!
Sellaista farkkukauppaa en ole vielä löytänyt, missä asiointi olisi yhtä ihanaa...
varsinkin kun tiedän jo etukäteen, että kaupoissa ei minun kokoani ole. Yritän sitten parin jatkopalan kanssa taiteilla niistä markkinoilla olevista itselleni sopivat utareenpeitot. Yleensä käytän kaikki liivit puhki ja pinttyneiksi asti kun uusia ei helpolla löydä.
Mulla on hemmetin vaikean malliset tissit, joita ei saa näyttämään hyviltä oikein millään. Kyllä saa sen sata kpl kokeilla, että joku osuisi oikeaan.
t. yksillä menty nyt 6kk.. ja sen verran nuhjaantuneet että uudet pakko hankkia.. pesen toki välillä
t. yksillä menty nyt 6kk.. ja sen verran nuhjaantuneet että uudet pakko hankkia.. pesen toki välillä
hiukan ovat venahtaneet, mutta ei voi mitään...
erittäin asiantuntevaan ja hyvävalikoimaiseen liiviliikkeeseen. Myyjä tuo mulle sopivia malleja ja valitsen niistä -helppoa!
Kävin Funky Ladyssä, valitsin myyjän avulla rintaliivit, maksoivat 70e, mutta ajattelin, kun kerran ovat hyvät, olen myös valmis maksamaan niistä.
Liikkeessä näyttivätkin myös siltä että sopivat. Mutta kun käytin niitä ne oli ihan hirveät, rinnat plupsahtivat niistä ulos kun aloin kumartelemaan eteenpäin!
(Joo, ok, ok, mulla on imetyksen jäljiltä aika löysät rinnat)
Eli ei edes hinta taanut hyviä liivejä eikä asiantunteva liike.
Nyt ostan vaan enää jotain Lindexin -70% liivejä edullisesti ja kokeilen jospa jotkut niistä vaikka jotkut sopisivat.
Kävin nimittäin viime viikolla sokoksella ostamassa liivejä. Sovitellessa meni varmaan kaks tuntia, oli turhauttavaa, kun ei hyviä löytynyt, jos löytyi edes oikeaa kokoa, niin sitten jostain puristi, tai just tuo, että rinnat ei pysyneet sisällä tai sit ne teki rinnoista ihan omituisen muotoiset tai sitten olkaimissa ei riittänyt säätövaraa...
Mutta ison sovitusurakan jälkeen kuvittelin löytäneeni kahdet liivit, jotka olivat oikein hyviä päällä. Toin liivit kotiin, pesin ne, ja tänään otin toiset niistä käyttöön. Ekat tunnit oli ihan jees, sitten kipu alkoi yltymään ja yltymään, kunnes meni sietämättömäksi. Kaarituen pää hankaa käytössä. Sovittaessa liivi oli tietenkin todella hyvä päällä, mutta nyt sitä ei pysty kuitenkaan käyttämään.
Itku mulla tuli, että miten voi olla liivien löytäminen niin vaikeaa. Tähän neljänkympin ikään mennessä olen kyllä hyvinkin oppinut jo, että millaiset liivit pitää olla. Mutta tuota kaaritukien hankaamista ei vaan kaupassa pysty huomaamaan. Ei nimittäin ole edes ensimmäiset liivit, joissa on sama ongelma, mutta kun tuo ilmenee vasta käytössä, ei sovittaessa.
Mieskin ihmetteli, että miksi ihmeessä ne kaarituen päät voivat olla niin terävät, kun järki sanoo, että ne päät pitäisi olla pyöristetyt, sillä muutenhan ne juuri noin hankaa.
on paljon suuremmat rinnat kuin naisilla...
eli enää ei tartte ressata.