Haluaisin ostaa lapselle vaatteita, mutta ei se tarvitse :(
Mieheni käy muutaman kerran vuodessa Kiinassa työmatkalla, ja tuo sieltä aina halpoja ja hyviä vaatteita kauheat kasat. Mun ei oo tarvinnu ostaa lapselle vaatteita pariin vuoteen, mikä alkaa olla vähän tylsää. Toki voisin ostaa, mut sit ne vaan jäis kaappeihin pyörimään kun niitä vaatteita on niin paljon.
Olen muuten ihmetellyt, miten ne kiinalaiset vaatteet onkin niin hyvälaatuisia. Tekeekö ne siellä itselleen hyvää laatua ja sit vientiin menevä tavara on kuraa? Kun kai made in china on yleensä merkki huonosta laadusta?
Kommentit (3)
*jaksuhali*
...Oikeesti, tämäkö on sulle ongelma??
tää on mun suurin ongelmani tällä hetkellä. Onneksi on helppo elämä.
ap
mulla lastenvaatteet on harrastus ja niitä on paljon mutta jokaisen vaatteen haluan valita pilkun tarkkaan. Eli pienikin yksityiskohta on määräävä tekijä minkä vaatteen halua, värisävyt, leikkaukset, koristeet yms. Myös ulkovaatteiden pitää olla just eikä melkein. On vain eräs merkki jonka hyväksyn ja se ei ole reimatec. Kaiken pitää täsmätä pipoista, hanskoista, housuihin ja takkeihin. Yksityiskohtienkin pitää täsmätä. Sinuna käskisin miehen lopettaa jos tuo häiritsee ja ostat itse mitä haluat.
*jaksuhali*
...Oikeesti, tämäkö on sulle ongelma??