Hitsi,e ttä pelkällä maalirempalla saa mahtavaa aikaan!!!
Eli maalattiin lapsemme huoneen katto valkoiseksi, seinät myös ja uusittiin listat. Tuli kuin uusi koko huoneesta. Valkoinen väri jo itsessään tekee raikkaaksi. Täytyy sanoa, että huone on nyt kuin sisustuslehdestä repäisty, kun laitettiin uusia huonekalujakin ja uusi matto lattialle. Kiva jälki pienellärahalla =))
Kommentit (7)
Oikein huomaa miten ne on tummuneet aikojen saatossa. Mutta sitten jää ovet ja karmit kamalan näköisiksi :(
Minkä väriset on ovet ja ikkunakarmit? Maalaa nekin! Kyllähän siinä on tietty vaivaa, mutta voi mikä lopputulos. Oltiin mekin aika puhki viikonlopun jälkeen, mutta mikä ihana palkinto katsoa tuota huonetta!
Itse maalasin viikonlopun aikana makuuhuoneemme, huoneesta tuli muutoin valkoinen ja sängynpääty seinästä harmaa hieman kontrastia tuomaan. Tuli hieno! Uudet verhot ja uusi matto, ja huone on TÄYSIN erinäköinen. Entisen tapetit olivat kerrassaan hirveät..
Meillä on kanssa kattoja maalattu valkoiseksi. Olivat tummunutta ja kellastunutta paneelia. Kummasti avartaa ja huone vaikuttaa korkeammalta.
Lattiaremontti meneillään. Kellastunut ja naarmuuntunut parketti saa kyytiä. Tilalle natur tammi laminaatti. Uusittu ja uusinnassa myös mattoja. Ovet aion vielä käsitellä. Onhan siinä vaivaa ja aikaa vie, mutta lopputulos on aivan mahtava. Hyvin tehty pohjatyö kaiken a ja o.
Itse olen niin koti-ihminen, että mielelläni satsaan en eurot sitten kotiin, kun siellä vietetään se suurin aika kuitenkin. ap
Niitäkin voi maalaata. Pintanikkareiden sivuilla vinkkejä ja myös tarpeet myynnissä.
Tosin uusia ovia saa tarjouksista aika edullisesti. Taitavat halvimmillaan olla alkaen 39e. Ja siihen lisää sitten karmit ja helat. Pikkuhiljaa.
Oikein huomaa miten ne on tummuneet aikojen saatossa. Mutta sitten jää ovet ja karmit kamalan näköisiksi :(