Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen tuo Takuusäätiön laina on? Riittääkö siihen vakituinen työpaikka,

Vierailija
23.08.2010 |

vai pitääkö olla tietyt tulot?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ottamaan yhteyttä, jos on päässyt velkoja kertymään, ettei käy huonommin.

Itse olisin ottanut, mutta ei jäänyt yhtään maksuvaraa ja pääsin siksi velkajärjestelyyn nollamaksulla.

Vierailija
2/12 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskevat mihin sulla varaa.Mä olin vakkari duunis hoitoalalla,n.2000e/kk,niin lainaa lyhensin 110e/kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oiken pääse työaikaan puhumaan yksin puhelimeen ts. työhuoneessa muitakin, kuten myös taukohuoneessa :( Pitää miettiä ratkaisua.

ap

Vierailija
4/12 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen kyllä samalla noita sivuja, mutta jos täältä saisi lisää vinkkejä :) Kiitos jo vastanneille!

ap

Vierailija
5/12 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

velkaneuvoja pyysi velkojilta kaikki määrät(ulosotosta myös)ja kaikki kun oli selvillä tehtiin suunitelma takaisinmaksusta.sitten kysuymään lainaa pankista ja ne makso pankista suoraan velat :)

Vierailija
6/12 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvovat siellä kyllä.

Älä päästä tilannetta liian pahaksi. Mulla meni monta vuotta elämästä pilalle velkojen takia ja joudun asumaan vuokralla ehkä loppuelämäni sen takia.

Vierailija
7/12 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen aivan tukossa kaikkien rästien kanssa. Saisi edes jotenkin kartoitettua tilannetta. Voi kun onnistuisi minullakin!

ap

Vierailija
8/12 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, lainan lyhennyssumma riippuu ihan lainan määrästä, sun tuloista ja menoista. Meillä tulot yli 2000ekk sekä lisäksi puolison tulot 2000e kk ja lyhennys 600-700 e kk. Lainasumma on joku 23000e. Työpaikan lisäksi ne katsoo ensin n. vuoden sun maksukykyäs. Ensin velkaneuvojalle aika ja se kyllä etukäteen ilmoittaa mitä sulla pitää olla mukana. Suosittelen:)

Vierailija
9/12 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa rohkeasti ottaa yhteyttä vaikka sinne velkaneuvontaan:D

Kaikki järjestyy varmasti!

Vierailija
10/12 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä aina saakaan v*ttuilua osakseen kun myöntää tehneensä virheitä, nämä kaikki neuvot olivat kultaisia! Oikeasti, nyt on hyvä mieli.

ap

Vierailija
11/12 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on olemassa ns. sosiaalinen luotto ja noiden lainojen summat riippuvat velkojen määrästä. Eikä niitä nyt ihan helposti edes saa, pitää olla vakkariduuni ja luottohäiriöitä, eli jos et pankista saa lainaa itse, Takuusäätiö takaa sen sinulle. Sosiaalinen luotto on sitten sossujen juttu, eli kunnan rahoitus.

Vierailija
12/12 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän sen näkisi, missä onnistuu?