Kalorilaskurin käyttäjät
Häiritseekö teitä se että jos pitää blogia, niin automaattisesti näkyy myös kaikki mitä olet syönyt kalorimäärineen. Mä olen huomannut että jos kalorit menee yli, niin mua alkaa nolottaa sen verran että joko kaunistelen syömisiäni (ja sitten en tietenkään itekään ole perillä paljonko kaloreita olen syönyt), tai poistan blogini siltä päivältä. Ja kaikenlisäksi alkaa masentaa kun kaikki näkee mikä luuseri olen.
Oon huomannut että moni muukin aamulla kirjoittaa iloisesti blogissaan, illalla blogi on kadonnut ja seuraavana päivänä lukee jotain edellispäivän repsahduksesta.
Mä laitoin noin puol vuotta sitten asiasta palautetta, että olisi kiva että saisi pitää halutessaan ruokalistansa omana tietonaan. Vastaus oli jotain tyyliin että katsotaan jos tulee enemmän palautetta asiasta. Jos siis joku muukin on samaa mieltä niin kannattaa laittaa palautetta jotta sellainen muutos saataisiin.
Kommentit (6)
Ja juuri sen takia, että mun kohdalla tuo julkisuus saa tsemppaamaan ja yrittämään. Hyvin on onnistunut. :) Parempi vaan olla itselleen (ja muille) rehellinen ja myöntää ne repsahdukset. Silloin niistä myös ottaa opikseen.
Mä en suoraan sanottuna ymmärrä tuota, että pitää kaunistella syömisiään ja korjata ruokalista sellaiseksi, että se näyttää muiden silmissä hyvältä. Mikä ihmeen pointti siinä on??
Mulla on monta tuttua laskurissa (työkavereita) jonka takia en ole halunnut esim. painoani näkyviin. Hassua että painon voi piilottaa vaikka onhan se pääteltävissä mun peruskulutuksesta jota taas ei saa piiloon samoin kuin ruokalistaakaan. Mä en ole sitten pitänyt blogia ollenkaan. Jos olisin ihan tuntematon siellä niin sitten sillä ei olisi väliä.
kukaan tuolla blogia pitäisi. Ketä kiinnostaa lukea semmosia?
voi pitää ihan vaan itselleenkin, oletteko huomanneet? Silloin ei näy ruokalistat ym. kellekään muulle.
Ihme ongelmia saatte kyllä kehitettyä. :D
3
kukaan tuolla blogia pitäisi. Ketä kiinnostaa lukea semmosia?
Mä pidän siellä blogia ja oon saanut monta uutta kaveria sieltä :). Ollaan jopa tavattu muutamia kertoja. Tosi hyvää vertaistukea ja tsemppausta saa blogia pitämällä.
en parhaillaan laihduta, mut ens kuussa taas aloitan. Sama asia on häirinnyt. Ihan kiva kertoa blogissa miten sujuu, mutta aina hätkähtää kun joku alkaa kommentoimaan vaikka mun aamupalaa tms. Mua se suoraansanoen ärsyttää.