Voinko ottaa itse kuvat myytävästä asunnostamme ja antaa välittäjälle
Kun näkee välillä niin kamalia kuvia / kuvakulmia, että ei anna yhtään edukseen asuntoa
Kommentit (5)
ottaa itse kuvat, mutta suosittelen ensin perehtymään netissä asuntoilmoitusten kuviin. Monesti näkee todella huonoja kuvia asunnosta. esim. vessasta saattaa olla yksi ainoa kuva, jossa näkyy juuri ja juuri vessanpönttö. Tai keittiöstä kuva jossa näkyy hella ja pätkä viereistä kaappia. Eihän niistä saa minkäänlaista käsitystä minkä näköinen keittiö tai vessa on. Laajempia yleiskuvia pitää olla. Ja asunnon pohjapiirustus kannattaa liittää kuviin mukaan.
ei ajateltu edes muuta vaihtoehtoa. Ja hyvät kuvat olikin, huomattavasti paremmat kuin saman välittäjän muut kuvat.
sepä laittoi ilmoitukseen silti itse ottamansa, paljon huonommat kuvat.
No, toisaalta hoiti homman muuten kiitettävästi ja sai asunnosta huippuhinnan, joten annettakoon anteeksi.
itse, ennenkuin välittäjä tuli ottamaan myyntikuvia. Noh, välittäjä siinä sitten räpsi pikkupokkarillaan kuvia ja näytti niitä sitten minulle. välittäjän kuvat olivat tosi surkeita (kuvan reunassa saattoi näkyä hiven jostain ovenkarmista, josta ei oikein nähnyt kuvan perusteella, että onko kyseessä seinä vai harjanvarsi...) Näytin välittäjälle omasta kamerastani ite ottamiani kuvia ja hän sanoi heti, että minun ottamat kuvat ovat parempia, käytetään niitä.
Asuntoni myytiin heti ekasta näytöstä henkilölle, joka oli netissä ihastunut kuviin.
Mietitytti vain, että mistähän minä sille esittelijälle maksoin..... Seuraavat asuntokaupat aion tehdä ilman välittäjää...
harva välittäjä sitä kuitenkaan suosittelee. Me otettiin kuvat itse, mies on visuaalisen alan ammattilainen ja saanut koulutusta myös valokuvauksesta. Välittäjä oli silti tosi nihkeä... suostui kuitenkin loppujen lopuksi käyttämään meidän omia kuvia.
Ainakin osittain kuvien perusteella ensimmäiseen näyttöön tuli n. 20 ihmistä ja asunto oli myyty alle viikossa. ;D