Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seuraava sisustustrendi voisikin

Vierailija
23.08.2010 |

tuoda takaisin pirttipöydät ja -penkit, pirttipöytälamput, seinävaatteet, ryijyt, täkänät ja raanut ja räsymatot. Tätä kaikkea kun on todisteltu jo monia vuosia ihan juntiksi ja rouvat ovat polttaneet salaa takapihoillaan tuota häpeällistä materiaalia.

Odottelen täällä valmiina, kun meillä on jo kaikki :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat tuskin koskaan menneet muodista.

Mä meinasin ottaa miehen poikamiesaikaisen pirttikaluston aikoinaan käyttöön mustaksi maalattuna, mutta valitettavasti se meni kellarin tulviessa.

Vierailija
2/5 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo pitkään. Erilaiset seinätekstiilitkin, ainakin nykyajan versiot niistä, jotka sopivat paremmin väreiltään sisustusihanteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin niin ottaa käyttöön mun mummon vanhan pirttikaluston, mutta kun se on liian pieni :( Vakavasti harkinnassa on teettää omaan keittiöön sopiva pirttikalusto. Ainakin ennen niitä tehtiin vankiloissa, vieläköhän näin on?

Toivottavasti nuo tulisikin muotiin, mulla olisi vanhempien ja mummon luona oikea aarreaitta mistä valkata trendikamoja. Tykkään niistä tosin jo nyt, harmi vaan kun nykyiseen asuntoon ei mahdu enää mitään.

Vierailija
4/5 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvun lapsuus alkaa olla retroa ja sitä vanhempi jo nostalgiaa, eli palattaisiinko vähitellen arvostamaan suomalaista käsityötä... Kangaspuilla loukutettuja tektiilejä, poppanoita, kuultokudoksia...

Hmm... Korkeakiiltoiset valkoiset pinnat vaihdetaan takaisin kuusipaneliin ja teräshuonekalut mäntyisiin. Saunaan tietysti harmaantunutta lautaa ja terassille rottinkikalusteet :)

Vierailija
5/5 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

junttitekstiilit ja kattolamput. Kohta niillä on kysyntää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi