Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen tilaa kotiin siivoojan?

Vierailija
23.08.2010 |

Kehtaisinkohan minäkin?

Tuntuu, että se on vain porvarihapatusta tai sitten sosiaaliasiakkaille.

Minua ei imurointi ja mattojen ulkoilutus kiinnosta.

Mies imuroi juuri tänään. Viimeeksi meillä on imuroitu yli 2kk sitten...

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Vierailija
22/51 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

27€ sisältäen kaikki. Tuntimäärä riippuu tietenkin asunnon koosta. Meidän ok-talon suursiivous ottaa 4-5 tuntia. Ei paha, vallankin, kun siitä saa kot.tal.vähennyksen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaisinkohan minäkin?

Tuntuu, että se on vain porvarihapatusta tai sitten sosiaaliasiakkaille.

Minua ei imurointi ja mattojen ulkoilutus kiinnosta.

Mies imuroi juuri tänään. Viimeeksi meillä on imuroitu yli 2kk sitten...

Kerran viikossa käy meillä siivooja, maksaa 30 euroa/käynti. Ssiivoaa tuolla reilun 3 tuntia

Vierailija
24/51 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihan tavallinen suomalainen perhe. Ei ole edes kallista lystiä, ja maksaa itsensä takaisin esim. äidin hyvinvointina.

Suosittelen - kokemuksesta.

Vierailija
25/51 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtajatason ihmiset ovat mielestäsi rupusakkia kun heitä ei kodin siivous "kiinnosta" vaan useimmilla käy siivooja?

olla kaukana sossuasiakkaasta.. kun ei edes normaali siisteyden ylläpito kiinnosta.

Vierailija
26/51 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla kaukana sossuasiakkaasta.. kun ei edes normaali siisteyden ylläpito kiinnosta.

Olen vähän taiteellinen persoona, akateeminen ja hyväpalkkainen. Persoonani sekä rahapussini takia olen ulkoistanut siivouksen. Siivojan pitäminen ei poissulje normaalia siisteyden ylläpitoa. Minun on järjestettävä lattiat ja tasot siisteiksi kun siivooja tulee, että pääsee hommiin. Eli ylläpidän siisteyttä kylläkin säännöllisesti jäjestelemällä. Laitan aikani muuten mieluummin muuhun, kuin kunnolliseen viikkosiivoukseen. Kun siivooja tulee, lähdemme lasten kanssa leffaan tai uimaan.

Vierailija
27/51 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mies yrittäjä, samoin minä, lapset pitää kuskata kouluun, nuorimmalla on astma.

En ehdi hoitaa kaikkea, ja haluan olla mahdollisimman paljon lasten kanssa.

Ulkoistin sitten ne työt, joihin on helpoin saada ulkopuolista apua. Eli juuri tuon siivouksen.

Vierailija
28/51 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiselitteisesti.

Paitsi jos on niin vanha, ettei enää jaksa siivota sen ymmärrän.

Vierailija
29/51 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole vanhoillista käsitystä, että ihmisen pitää tehdä kaikki itse.

Meillä käy siivooja. Olen osa-aikatöissä, meillä on 1v lapsi ja toinen tulossa. Mieheni on työtön, mutta opiskelee ja on osa-aikatöissä eli ei siis sohvalla makoilemassa.

Meillä on käynyt siivooja vuoden ja aion pitää siitä kiinni kaikissa elämäntilanteissa.

Useimmilla, ei tietenkään kaikilla, olisi siihen varaa (ainakin pääkaupunkiseudun ulkopuolella hinta on matala kotitalousvähennyksen kanssa) mutta riippuu mihin rahansa haluaa laittaa.

Vierailija
30/51 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaalitaustasta riippumatta tällaisilla ihmisillä on luuserin luonne.

Vierailija
31/51 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla on iso asunto, ja joka tykkää asua siistissä kodissa. Kuitenkaan hänellä ei ole intoa eikä oikein aikaakaan jatkuvasti pitää sitä siistinä, vaan hän maksaa mieluusti ammattilaiselle, joka tekee työn hänen puolestaan.

Vierailija
32/51 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla menee aika ihan muuhun ja lasten kanssa touhuamiseen sen sijaan että ehtisin tehdä suursiivouksen joka viikko. Hädin tuskin ehdimme pyykätä ja tiskata niin paljon kuin tarvetta joten siivooja on meille elintärkeä. Mies on kellon ympäri töissä ja mulla itselläni keikkatöitä, opintoja, kolme lasta hoidettavana...

Ja siis ihan tavallisia ihmisiä olemme, tosi kiireisiä vaan.

Vierailija
33/51 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on yrittäjä. Hänen kannattaa mieluummin maksaa meille siivooja kuin hoitaa osuutensa perheen kotitöistä. Hän laskuttaa nimittäin kaksinkertaisesti siivoojaan verrattuna.

Ja kotityöthän tosiaan on meillä jaettu, kuten kai kaikissa normaaleissa perheissä. Miehen osuus on viikkosiivous ja hän on sen ulkoistanut. Paremmin ammattilainen siivoaa kuin mieheni.

Vierailija
34/51 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lasten kanssa kotona, mutta en halua käyttää aikaa siivoamiseen, tämänkokoisen huushollin kunnolliseen siivoukseen kun kuitenkin menee 2-3 tuntia. Mieluummin vietän sen ajan lasten kanssa.

Siivouslasku on meille (pk-seutu) useimmiten reilu 200 euroa kuussa, sen rahan säästän mielelläni jostain muualta, käyn esim. kampaajalla vain 3 kertaa vuodessa, ostan vaatteita kirpparilta jne.

En ole koskaan ajatellut että pitäisi olla jotenkin erikoinen ihminen jotta käyttäisi siivoojaa... Tietenkin tuo 200 euroa kuussa ei kaikilta onnistu, mutta ei kai sitä tarvitse kovin erikoinen olla jos ei tykkää siivota!!

Vierailija
35/51 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan siisti koti, mutta välillä siivous tökkii. Varsinkin nyt, kun mulle tehty leikkaus kesällä. Mies imuroi nyt ja tekee muut raskaammat työt. Mies ei ole pihi, mutta hänestä siivouksesta on turha maksaa...miten saisin hänet innostumaan asiasta. Me asumme Porissa ja neliöitä on n.120. Pieniä ikkunoita on aika paljon...ajattelin jos ottaisi myös niiden pesun.

Vierailija
36/51 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käynyt melkein vuoden verran siivooja, ensin kerran viikossa ja sitten kerran kahdessa. Nyt jään kotihoidontuelle ja siivooja pistettiin tauolle. Tulee kyllä tekemään joulusiivouksen ja kevätsiivouksen.

Sitten kun menen takaisin töihin, niin 2 kertaa kuussa alkaa taas käydä. Kyllä se vaan on hienoa.

Vierailija
37/51 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: entinen kotisiivooja, joka ei enää ikinä sitä hommaa halua tehdä

Vierailija
38/51 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen uraäiti ja mieheni ei osallistu kotitöihin vaan tekee myös uraa

Vierailija
39/51 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut tavallaan taas en. Ite en koskaan haluais, et joku vieras ihminen tonkii mun kotia. Ja on se sitten vanhoillista tai mitä tahansa, niin pitäisin itseäni aika saamattomana ihmisenä jos en omaa kotiani saisi siivottua. Kyllä sitä perhe-elämää ehtii viettää siivoomisesta huolimatta. Joka päivä tekee jotain pientä, pyyhkii ruokailun jälkeen pöydän, pesee pyykit kun alkaa pyykkikori täyttyä, vaihtaa lakanat kun ne on likaiset, lakasee pienet muruset lattialta, järjestää tavarat paikoilleen. Eipä ole tarvetta suursiivoukselle, kun koko ajan pitää siisteyttä yllä. Vessojen pesuun menee n. 15 min, meillä tehdään kerran viikossa, tarvittaessa useammin. Sauna ja pesutilat pestään muutaman kerran vuodessa, imurointi vie tunnin kerran viikossa, pölyjen imurointi mukaanluettuna. Mun mielestä se on hyvää esimerkkiä lapsillekin, saavat/joutuvat osallistumaan kodinhoitoon ja esim. omien huoneiden siivoomiseen. Ohi aiheen menee, mutta en ymmärrä myöskään että lapsille maksetaan siivoomisesta palkkaa. Musta se kuuluu kodinhoitoon, joka on kaikkien kodissa asuvien vastuulla.

Vierailija
40/51 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei suostu tekemään mitään kotitöitä ja koti on 300 neliötä, 4 vessaa, iso puutarha, molemmat käyvät töissä jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme