Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti uusi raskaus hormonikierukan jälkeen? ov

Vierailija
23.08.2010 |

Eli jos otatan Mirenan pois, kuinkahan kauan kestäisi että uusi raskaus olisi mahdollinen? Onko kellään kokemusta? 2½vuotta on Mirena ollut ja nyt tuntuu siltä että yhta lasta tämä meidän perhe vielä kaipaisi...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kammottavan runsasta vuotoa ehti tulemaan esikoista "tehdessä" niin kauan, että uskoin jo olevani ongelmissa. Kolmas lapsi tärppäsi sitten yhden vuodon jälkeen. Kakkosta ennen ei ollut kierukkaa.

Vierailija
2/8 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidettiin ns. tasaantumiskuukausi, seuraavassa olinkin jo raskaana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaaksi :)

Vierailija
4/8 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tehdäänkö se neuvolassa vai missä. Kierukan on laittanut mulle nlan lääkäri.

Vierailija
5/8 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mirenan poiston jälkeen olin raskaana ja nyt on terve vauva kotona. Suosittelen kuitenkin pitämään vähän taukoa tuossa välissä, kun minulla oli kaikenlaisia suuriakin verenpurkaumia kohdussa ja veren vuotoja raskauden puoliväliin saakka. Ajattelin että oiskohan johtunut siitä että jos kierukan poistossa on tullut joku naarmu kohtuun ja heti tulee raskaaksi niin ei ole päässyt parantumaan, vaan pahentumaan tilanne siellä.

Vierailija
6/8 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olinkin jo raskaana. Voisi sanoa melkein vahingoksi... Mutta ei sentään! Ainoastaan vähän nopeampi suoritus kuin piti ollakaan.

Vierailija
7/8 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikää mulla 36v.

Vierailija
8/8 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olinkin jo raskaana. Voisi sanoa melkein vahingoksi... Mutta ei sentään! Ainoastaan vähän nopeampi suoritus kuin piti ollakaan.

Kierukka pois ja raskaaksi! Tosin meiltä on muutenkin onnistunut lapsenteko aina heti, kun haluttaa.