Mun mies taitaa sittenkin rakastaa mua :)
Meillä oli eilen miehen kanssa riitaa, kun mies viikonloppuna töppäsi pahasti ja loukkasi mua, sinänsä kyllä ihan mitätön asia, mutta silti tuntui pahalta. Iltapäivällä sitten asiasta riideltiin. Sen jälkeen menin tiskaamaan ja otin sormukset pois. Lähdin lenkille ja sormukset oli unohtunut pöydälle. Yleensä pidän vihkisormustani aina.
Mies tuli mua lenkillä vastaan, oli siis huomannut sormuksen pöydällä ja lähtenyt etsimään mua. Tultiin kotiin ja mies pyysi töppäystään anteeksi ja muutenkin oli todella katuvainen. Mä totesin siihen, että mun tekee vaan pahaa nähdä hänet niin onnettomana, niin paljon mä häntä rakastan. Mies alkoi itkemään! Itki kuulemma helpotuksesta, kun oli luullut, että mä aion jättää hänet. Mä pyysin anteeksi sitä sormuksen unohtamista ja sitä että säikäytin hänet, koska se ei ollut tarkoitus. Mutta tuntui kyllä todella hyvältä huomata, kuinka paljon mä miehelle merkitsen.
Kommentit (7)
jotta sitten voidaan joko yhdessä haukkua miestä tai ap:ta, joka ei ymmärrä miestään. :) Mulla on siis ihan paska ukko, mutta ainakin se rakastaa mua.
ap
eli ei siis edes mies!
Noloahan tuo on jos vollottelee ja töpeksii ja sun mielestä se sitten rakastaa sua, joten ei sullakaan rima kovin korkealla ole :D
Siitä, että mies itki? Vai siitä että töppäsi pahasti, ei heti pyytänyt anteeksi ja vielä riiteli asiasta?
Meillä rakkautta osoitetaan kyllä hieman eri tavalla, mutta kiva jos tämä ap:lle riittää...
Mies pyysi kyllä heti anteeksi kun tajusi että oli loukannut, mutta asia otettiin puheeksi vasta myöhemmin ja silloin meni enemmän riidan puolelle.
Mua kosketti se, että miehelle olisi selvästi kamala paikka menettää mut. Ja meillä saa kyllä mieskin itkeä, vaikka harvoin sitä tekee. Nyt itki siis helpotuksesta, kun oli ehtinyt kuvitella omiaan.
ap
Ap, mukava kuulla, että miehesi otti asian noin raskaasti. Mun mielestä ainakin se kertoo siitä, ettei miehesi halua menettää sinua. Toivottavasti ottaa opikseen, oli se töppäily sitten mitä vaan.
Mä itse en osaa ajatella, ettei mies saisi näyttää tunteitaan. Tuntuu hullulta, etta vaan nainen saisi itkeä, näyttää olevansa heikko tai huolestunut tai peloissaan. Pelottaa millaisia poikia Suomessa kasvatetaan. Ja sit ihmetellään, miksi nuoret miehet tekee niin rankkoja tekoja. Auttaisikohan, jos joskus saisi ihan luvalla näyttää ja kertoa tunteistaan?
Meillä oli eilen miehen kanssa riitaa, kun mies viikonloppuna töppäsi pahasti ja loukkasi mua, sinänsä kyllä ihan mitätön asia, mutta silti tuntui pahalta. Iltapäivällä sitten asiasta riideltiin. Sen jälkeen menin tiskaamaan ja otin sormukset pois. Lähdin lenkille ja sormukset oli unohtunut pöydälle. Yleensä pidän vihkisormustani aina.
Mies tuli mua lenkillä vastaan, oli siis huomannut sormuksen pöydällä ja lähtenyt etsimään mua. Tultiin kotiin ja mies pyysi töppäystään anteeksi ja muutenkin oli todella katuvainen. Mä totesin siihen, että mun tekee vaan pahaa nähdä hänet niin onnettomana, niin paljon mä häntä rakastan. Mies alkoi itkemään! Itki kuulemma helpotuksesta, kun oli luullut, että mä aion jättää hänet. Mä pyysin anteeksi sitä sormuksen unohtamista ja sitä että säikäytin hänet, koska se ei ollut tarkoitus. Mutta tuntui kyllä todella hyvältä huomata, kuinka paljon mä miehelle merkitsen.
Tämmöistäkin voi elämä olla vaikkei av.n korppikotkat haluakaan sitä uskoa.