Fitfarm muistuttaa mun mielestä vähän liikaa sairaaladieettiä.
Kommentit (5)
välttää. Tiedän myös, että jos syö liian vähän ja laihtuu, se lähinnä on sitten lihasta eikä läskiä mikä lähtee. Itse lisään tuota lihan määrää puolella ja kasviksien ja marjojen määrää, sekä maustamattomam jogurtin, lisäksi tulee vihreä tee. Eli aion tuunata tuota aika yksipuoleista listaa. Pähkinöitäkin olisi hyvä syödä se kourallinen silloin tällöin vaikka pari kertaa viikossa, koska niissä on hyvä rasvoja. Perunaa en ole syönyt puoleen vuoteen ja sokeroimatonta mehukeittoa en osta, koska en käytä keinotekoisia makeutusaineita, laitan sen sijaan ihan marjoja sellaisenaan.
Että kiitos sulle asia kun nyt vaan on niin :)
välttää. Tiedän myös, että jos syö liian vähän ja laihtuu, se lähinnä on sitten lihasta eikä läskiä mikä lähtee. Itse lisään tuota lihan määrää puolella ja kasviksien ja marjojen määrää, sekä maustamattomam jogurtin, lisäksi tulee vihreä tee. Eli aion tuunata tuota aika yksipuoleista listaa. Pähkinöitäkin olisi hyvä syödä se kourallinen silloin tällöin vaikka pari kertaa viikossa, koska niissä on hyvä rasvoja. Perunaa en ole syönyt puoleen vuoteen ja sokeroimatonta mehukeittoa en osta, koska en käytä keinotekoisia makeutusaineita, laitan sen sijaan ihan marjoja sellaisenaan.
Että kiitos sulle asia kun nyt vaan on niin :)
Itse olen havainnut hyväksi syödä aika pitkälle kuten kehonrakentajat syövät ja sitä kamalaa mehukeittoakin syön. Mitään pähkinöitä en syö, koska en niistä välitä. Mutta kukin tyylillään.
kuin gojuttago-dietti. Toisin sanoen sen jutun toisinto vain isommalla porukalla. Mulla tökkäsi se ruoka jo tokaan iltaan, eikä painoakaan ole niin paljon pudotettavaksi että kärsisin kiloista liikaa ja haluauisin päästä niistä epätoivoisesti eroon. Toivoin että tällä kertaa olis pikkasen monipuolisempi ruokavalio, mutta vastaavalla lailal helppo.
en mihinkään diettin varsinaisesti. Olen jo 7 kg tiputtanut kesän aikana ja tällä Jutan jutulla ( tuunattuna) ajattelin vetää ton viimeisen 5 kg pois..mutta toi 7 on lähtenyt ihan vaan jättämällä huonot hiilarit ja rasvat pois plus 3 kertaa 6 km lenkki viikossa.
Loput 5 kg jää vaan pyörimään jostain hiton syystä. Sen kun saan pois olen normaalipainoinen, jihaa, eka kertaa sitten lasten syntymän.
Mehukeitto on muuten hyvää, aspartaami ja sakariini no thänks.
Asia kun nyt vaan on niin että rahkat, raejuustot ja kananmunat sisältävät proteiinia ja niitä kannattaa syödä, jottei laihduttaessa menetä lihasta. Läskistähän sitä eroon pitää päästä, vai mitä?