Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän lapset olleet epätavallisen väsyneitä sikapiikin annon jälkeen?

Vierailija
22.08.2010 |

En nyt tarkoita mitään narkolepsiakohtauksia vaan sellaista väsymystä ja velttoutta.

Meillä poika 1v oli pari viikkoa piikin jälkeen aivan muissa maailmoissa, mutta ajattelin tämän johtuvan vaan rokotuksesta seuranneesta "minitaudista".

Tuon parin viikon jälkeen vähän piristyikin, mutta yleisolemus on minusta edelleen väsyneenpuoleinen. Olen tähän asti vitsaillut, että poika tulee äitiinsä uneliaisuudessaan, mutta nyt näiden viime päivien uutisten myötä olen väkisin alkanut ajattelemaan, että kyse saattaa olla jostain muustakin.

En haluaisi mitenkään hysterisoida, enkä ota kantaa siihen, olisiko sikapiikki pitänyt jättää ottamatta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes jokaisessa rokotuksessahan mainitaan sivuoireena uneliaisuus ja sitä meillä on ollut.

Lapsi (nyt 2,5v) on jokaisen rokotuksen jälkeen nukkunut huomattavan pitkät päikkärit ja on nukkunut huomattavan pitkät yöunet seuraavana yönä. On ollut vajaan vuorokauden väsyneen oloinen.

Tämä on kuitenkin mennyt ohi aina vajaassa vuorokaudessa. Ihan sama sikapiikinkin kanssa. En pidä tällaista missään nimessä narkolepsiana.

Vierailija
2/4 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkin pitkään kesti toipuminen sikainfluenssasta meidän 8-vuotiaalla. Viikkoja kestänyt päänsärky ja heikkous oli seurausta influenssasta, ainakin lääkäri oli sitä mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ensimmäisen piikinkohdalla, eikä vahvisteen

Vierailija
4/4 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä olen ollut jo monta vuotta, jatkui piikin antamisenkin jälkeen