Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alakoululaisten vaatteet?

Vierailija
21.08.2010 |

Kiinnostaisi miten muilla?

Meillä tokaluokkalaisella on nyt jysähtänyt Elementit, DCt ja Warpit tajuntaan, Jännä sinänsä, kun kavereilla ei niitä ole juuri ollut... on sitten kotona ollut keskustelua mitä ostetaan ja mitä ei.

Mulla on hämärä muistikuva, että mun sukupolvella tuo alkoi vasta yläasteella (merkkitietoisuus).

En haluaisi mitenkään kamalasti tukea sitä, toisaalta haluan että lapsikin saa mieleisiään vaatteita.

Miten teillä hoidetaan shoppailu? Ajattelin että tästä lähtien (ihan fiksu poika kyseessä) määritellään mitä pitää ostaa ja siihen käytettävissä oleva summa. Saa sitten valita sen mukaan itse, mitä ostaa.

Hölmöä ostaa vaatteita, jotka ei ole mieluisia, niin ehkä nyt on vähemmän enemmän.

Samat paidat tuntuu jo nyt olevan kokoajan kierrossa. Ja ehkä tulisi ostettua myös vähemmän, kun itse osallistuu ostamiseen eikä tule äidin ostettua turhia vaatteita.. miten muilla?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainut asia minkä kolmasluokkalainen poika merkeistä tietää on, ettei missään tapauksessa halua suoralippaista lippistä, kun jotkut tarkistaa onko se "aito" vai ei. Pojan mielestä se on tyhmää härnäämistä. Mieluiten pitäisi verkkapukua joka paikassa ja joka säällä. Sen merkki sitten mielellään umbro ym. tavallinen, ettei mene hienosteluksi.

Mutta siis sen verran poikani tahtoa kunnioitan että en osta merkkivaatteita tai epämukavia kun ei halua. Jos kovin kalliita tahtoisi niin sitten kyllä rajoittaisin määrää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän